آوای جنوب

شبی که فرماندار گچساران دلش گرفت و سوخت

قرار بر افتتاح این مجتمع طی بهمن سال گذشته بود اما به دلیل مشکلات فنی ساختمان این امر تاکنون مهیا نشده است

فرماندارفرماندار گچساران پیشنهاد معاوضه ساختمان شهرداری با مجتمع فرهنگی این شهرستان را گامی مهم در راستای تعامل با هنرمندان عنوان کرد.

آوای جنوب؛

عبدالرحیم رحیمی شامگاه یک‌شنبه در مراسم جشن اردیبهشت‌تئاتر با بیان اینکه گچساران یکی از شهرستان‌های مهم در خصوص تئاتر است، افزود: توانمندی و استعداد جوانان گچسارانی در حوزه تئاتر بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه امشب دلم گرفته و دلم برای تئاتر گچساران می‌سوزد، تصریح کرد: از اینکه گچساران با این همه توانمندی در عرصه تئاتر هنوز فاقد سالن تئاتر است، نگران و ناراحت هستم.

فرماندار گچساران با اشاره به وضعیت مجتمع فرهنگی در حال تکمیل این شهرستان گفت: قرار بر افتتاح این مجتمع طی بهمن سال گذشته بود اما به دلیل مشکلات فنی ساختمان این امر تاکنون مهیا نشده است.

رحیمی افزود: با این همه مجتمع فرهنگی گچساران هیچ‌گونه شباهتی به یک مجتمع ندارد و مجموعه این ساختمان برای امورات هنری مناسب نیست.

وی در ادامه با اشاره به حضور شهردار دوگنبدان در این جشن بیان کرد: از همین‌جا از آقای شهردار خواستار تفکر بر پیشنهاد تعویض ساختمان‌های شهرداری و مجتمع فرهنگی گچساران هستم.

وی با بیان اینکه مجتمع فرهنگی هنری گچساران بیشتر شبیه یک ساختمان و مجموعه اداری طراحی شده و عملا این مجموعه متناسب فعالیت‌های هنری نیست پیشرفت فیزیکی مجتمع فرهنگی را ۹۵ درصد عنوان کرد و خاطرنشان کرد: در صورت برطرف شدن مشکل فنی این طرح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار گچساران عنوان کرد: مجموعه کنونی شهرداری دوگنبدان با توجه به شکل و فنداسیون ساخت و ساز محلی متناسب برای انجام امور هنری است به همین دلیل پیشنهاد ما تعویض دو ساختمان با یکدیگر است.

رحیمی با بیان اینکه همت و تلاش باید در سال جاری لحاظ کردن اعتبارات ویژه در حوزه هنر باشد، گفت: باید تلاش شود تا امسال حداقل کلنگ دو طرح هنری در گچساران زده شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president