آوای جنوب

سید ناصر حسینی: در بحث مهار آتش جنگل های زاگرس با هیچ کس تعارف ندارم/ برای یکبار باید این غده از دل زاگرس برداشته شود

آوای جنوب

به گزارش پایگاه خبری آوای جنوب؛ آتش‌سوزی جنگل‌های نارک گچساران از پنجشنبه ۱۷ تیر ماه آغاز شد و به دلیل صعب العبور بودن و وزش باد همچنان ادامه دارد و شب گذشته نیز در حالی که تیم های مهار آتش در منطقه نارک حضور داشتند خبر آتش گرفتن کوه خامی موجب شد که گروهی دیگر نیز به این منطقه اعزام شوند .

در همین خصوص از صبح امروز نقدهایی به سید ناصر حسینی نماینده جدید مردم گچساران و باشت شروع شد که چرا وی در این چند روز سکوت کرده است ..
سید ناصر حسینی پور نماینده مردم شریف گچساران و باشت در گفتگو با این پایگاه خبری اظهار کرد: قبل از هر چیز باید عنوان کنم صحنه های مهار اتش و قرار گرفتن این نیروهای مردمی و داوطلب و مدیران در کنار هم یک حرکت از جنس دفاع مقدس است که لازم می دانم از همه این عزیزان تقدیر و تشکر ویژه داشته باشم و امیدوارم این کنار بودن نه در بحران ها بلکه در ادامه مسیرمان برای پیشرفت و آبادانی دیارمان رقم بخورد.
نماینده مردم گچساران و باشت در ادامه تصریح کرد: از همان دقایق اولیه با فرماندار شهرستان گچساران و استاندار لحظه به لحظه در تماس هستم و همان بدو شروع کار گلایه فرماندار را در خصوص عدم همکاری برخی شنیدم و موضوع را با جدیت دنبال خواهم کرد و در این خصوص با هیچ کس تعارف نداریم .
حسینی خاطرنشان کرد: اینکه بخواهیم برای این درد دایمی راحل موقت و تصمیم آنی بگیریم اشتباه است بلکه باید به فکر چاره ای باشیم برای برداشتن این غده از دل جنگل های زاگرس و در این زمینه تیم های مشاوره و تخصصی در حال تهیه راهکارهای مناسب هستند که در چندین صفحه ارایه می شود .
وی خاطرنشان کرد: با شروع آتش با ستاد کل نیروهای مسلح؛ ارتش ؛هوانیروز؛ سپاه پاسداران در تماس هستم که رایزنی با همه این عزیزان باید ختم شود به رییس منابع طبیعی کشور که ایشان نیز قول دادند ضمن اضافه کردن بالگرد یک تنخواه ویژه در این زمینه صورت بگیرد .
سید ناصر حسینی در پایان تاکید کرد: با تمام این رایزنی هایی که در حال انجام آن هستیم اعتقاد داریم نباید نگاه ما کوتاه مدت باشد بلکه باید برای یکبار فکری اساسی برای این مهم انجام گیرد

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president