آوای جنوب

سید ناصر حسینی؛ عهدتان را با مردم فراموش نکنید/مجلس شورای اسلامی آزمونی بزرگ برای پایی که جا ماند

.

سید ناصر حسینی؛ عهدتان را با مردم فراموش نکنید
آوای جنوب/علیمراد کاظم پور

فردا کرسی سبز بهارستان از آن شما خواهد شد و خادمی مردم گچساران و باشت را بر عهده خواهید گرفت .
بارهای بار در سخنرانی های خود در جمع بچه های هیبتی اذعان کرده اید که آیا می دانید برای هر کدام از این صندلی ها چند شهید داده ایم .
شاید امروز اگر فرد دیگری به مجلس راه پیدا می کرد کار ساده ای داشت اما بدانید و شک و تردید هم نداشته باشید که کار شما نسبت به دیگران سخت و سخت تر می شود .
بی تردید باید گفت این گفتمان انقلابی شما بود که در انتخابات پیروز انتخابات شد و بدانید و آگاه باشید این همان گفتمان حاج قاسم سلیمانی ها است که امروز سید ناصر می خواهد در آزمونی بزرگ امتحان پس دهد .
گفتمان شما در دل مردمی که حتی به شما رای نداده اند امید ایجاد کرده است و همگان در انتظار عملکرد شما خواهند ماند .
صندلی که از فردا بر روی آن خواهید نشست در مقابل خود روزشماری را خواهید دید که به سرعت باد می گذرد و این شما هستید و این میدان .
همان میدانی که در نوجوانی آن جسارت را داشتید در جمع بزرگان دفاع مقدس شروع به مرثیه سرایی کنید که خوب می دانم در چنین محفلی جسارت می خواهد و اما امروز این شما هستید و این میدان .

میدان امروز را همان کربلای پنج و پد خندق و ..‌.بدانید و یادتان باشد شما همان سید ناصری هستید که کتاب خود را به شکنجه گر بعثی اش می دهد و او را می بخشد .
بی تردید برای اجرایی کردن گفتمان خود برخی از انانیکه شما را همراهی کردند شاید از قطار این گفتمان پیاده شوند و به مذاق آنها خوش نیاید اما فراموش نکنید شما با شهدا و این مردم عهد بسته اید که از راست و چپ عبور کنید .
فراموش نکنید شما در مقابل مردم با شهدا عهد بسته اید و این مردم در انتظار عملکرد شما هستند .
بگذریم
بدانید و آگاه باشید اگر بر اساس گفتمانی که وعده آن را داده بودید حرکت کردید روح حاج قاسم سلیمانی را شاد کرده اید و اگر قرار بر این باشد که هدف فقط استفاده از آن گفتمان برای پیروزی در انتخابات بوده باشد یقین داشته باشید مردم باشما نیز همانگونه که با دیگران خداحافظی کردند با شما نیز خداحافظی خواهند کرد

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president