آوای جنوب

سید قدرت و یادآوری انتخابات ناطق نوری و خاتمی به تاجگردون: هر گاه حاکمان از فردی اینگونه حمایت کرده اند مردم جواب محکمی به آنها داده اند

به گزارش آوای جنوب از گچساران در ادامه نشست های دکتر سیدقدرت الله حسینی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه گچساران و باشت اینبار طایفه کوهسرک میزبان سید قدرت الله حسینی بود.

 

بر اساس این گزارش سید قدرت الله حسینی در جمع مردم کوهسرک با تقدیر و تشکر از حضور مردم گفت: از طایفه بی کلک و باصداقت کوهسرک؛ خانواده های جانبازان و شهدا و ایثارگران تقدیر و تشکر دارم و این حضور پیام مهمی دارد.

وی با تبریک ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی ادامه داد: دهه فجر انقلاب اسلامی را که امام راحل فرمودند انقلاب اسلامی انفجار نور بود.
حسینی اظهار کرد: نور پایانی بر تاریکی ها و نور پایانی بر انهایی است که حقوق بیت المال را اجحاف کردند و نور یعنی خفاشان به سوراخ ها بخزند.
این کاندیدای انتخاباتی تصریح کرد: در تاریکی ها انسان حقایق را نمی بیند و واقعیت ها را نمی بیند و اگر نور حاکم باشد و مسیر نورانی باشد به راحتی می توان همه مشکلات را دید و هر جا مشکلی باشد به تناسب آن مشکل در فکر چاره باشیم.
سید قدرت حسینی بیان کرد: مبارزات انتخاباتی به این معنی است که دیدگاه ها و خواسته ها یکسان نیستند چرا که عملکردها یکسان نیستند و در طول تاریخ چنین مبارزاتی را شاهد بوده ایم اما هیچ گاه تقابل بین حق و حق وجود نداشته است چرا که هدف و راه یکی است اما هر کدام از رهبران حق بنا به شرایط به گونه ای عمل می کنند چنانکه امام علی ع ۲۵ سال خانه نشین می شود و امام حسن ع به خاطر اینکه نام پیامبر از بین نرود مجبور به صلح می شود گرچه معاویه فردای آن روز آن صلح را زیر پا گذاشت و امام حسین ع راه شهادت را انتخاب می کند.
حسینی خاطرنشان کرد: مطمن باشید خداوند حامی جریان حق است و خط شهادت از حضرت زهرای مرضیه در دفاع از حقوق مردم و ولایت خود و طفلش شهید شروع می شود و تا به ابوذر غفاری می رسیم و امروز نتیجه آن می شود حزب الله و سید حسن نصرالله که دنیای کفر از آنها می ترسند.
وی با بیان اینکه؛ نظام جمهوری اسلامی تشکیل شد تا مردم خود تصمیم بگیرند و خودشان تصمیم گیرنده باشند گفت: کسانی که نماینده می شوند نوکر و فرمانبر مردم هستند و همواره باید در محضر مردم بدون منت خدمت کنند.
حسینی ادامه داد: بنابراین نوکر مردم حق ندارد به مردم تعرض نماید و اگر نمی توانند از مردم عذرخواهی کنند.
سید قدرت حسینی با یاداوری انتخابات ریاست جمهوری بین ناطق نوری و خاتمی خاطرنشان کرد: در انتخابات ۷۶ بین ناطق نوری و خاتمی رقابت بود و تا قبل از آن انتخابات از قبل مشخص بود چرا که مشخص بود افرادی فقط ثبت نام کرده اند تا تک کاندیدایی نباشد مانند دوران رفسنجانی اما در رقابت ناطق نوری و خاتمی ماجرا تفاوت داشت چرا که کسانی که مسوول بودند از فرماندار و بخشدار و استاندار و همه و همه هماهنگ گفتند ناطق نوری اما ملت ایران موضع گیری کردند اجازه ندادند مسسولان برای آنها تصمیم گیری نمایند و مردم جواب آنها را دادند و گفتند این ماه هستیم که تصمیم گیرنده هستیم و نتیجه را مشاهد کردیم.

وی با اشاره به سفر امروز معاون رئیس جمهور به گچساران خطاب به ایشان گفت: آقای نوبخت چرا به گچساران امدی و چه دسته گلی همراه خود آوردی؛ مگر تو خودت نبودی که دلار را گران گردی؛ مگر تو همانی نبودی که وضعیت امروز را به وجود آوردی؛ تو به محله سادات امده ای که چه بگویی و امروز با این وضعیتی که در کشور به وجود آورده ای با چه رویی به گچساران آمده ای.
حسینی با اشاره به سفر انتخاباتی نوبخت به گچساران با کنایه گفت: تو به او نان قرض می دهی آن یکی به تو.

سید قدرت حسینی افزود: اما تاریخ نشان داده است هر گاه حاکمان از فردی اینگونه حمایت کرده اند مردم جواب محکمی به آنها خواهند داد و بدانید حضور آقای معاون رییس جمهور تاثیری بر رای مردم نخواهد داشت.
وی با بیان اینکه: آقایان وزیر و معاون رئیس جمهور آیا نمی دانید بخاطر این وضعیتی که به وجود آورده اید مردم از شما متنفر و ناراحت هستند گفت: اگر آمریکا بخواست بر علیه مردم ما کار کند آیا به جز وضعیت فعلی بود که شما انجام دادید و عزت ما را از بین بردید و شما کمک کردید به دشمنان ما و بدانید ملت شما را مقصر می داند چرا که آنها را همراهی کردید و هر گاه مردم متوجه شدند یک موضوع انحرافی را به وجود آوردید اما بدانید مردم امروز آگاه شدند.

حسینی خطاب به نماینده فعلی گچساران و باشت گفت: آقای نماینده محترم دست بردارید از این کارهایتان و همین امروز صبح فردی تماس گرفت که در جاده بهبهان اینگونه بنر زده اند آیا روی آن را داشتید که نام قطار را آوردی در حالیکه هنوز در لاستیک سازی مانده اید مگر نگفتید هر سرمایه گذاری که بیاید به گچساران می آورید.

حسینی خاطرنشان کرد: آیا با همین طایفه کوهسرک روراست بوده اید و بدانید همین طایفه کوهسرک ما را راه نمی دادند اما امروز ما را شرمنده کرده اند.
وی تصریح کرد: باز هم سوال می کنیم چرا در این موقعیت حساس کشور چرا بنزین را ۳ هزار تومان کردید و چرا پاسخ نمی دهید و چرا سه بار باید بودجه دریاچه مصنوعی گچساران افزایش بودجه داشته باشد و این به جیب چه کسی رفته است چرا جواب نمی دهید چرا سکوت کرده اید.
شما در روز روشن به مردم دروغ می گویید.
سید قدرت حسینی اظهار کرد : همه اذعان دارند رای من در بابامیرشیخی بالای ۷۰ درصد است اما این آقا می گوید ۱۰ درصد و امروز هم کوهسرک را می بینید.
حسینی گفت :فردی نزد من آمد و ناراحت بود که شما غرورش را خرد کرده اید چرا که شما حاضر نیستید به مردم دست بدهید و دو انگشتی به مردم دست می دهید و مردم را تحقیر می کنید.

حسینی ادامه داد: شروع کردید حمله کردن به کاندیدای قشقایی ها و گفتید کاندید اجاره ای اوردن آن هم قشقایی را که تاریخ به خوبی آنها را به غیرت و دلاورمردی هایش می شناسد آیا امروز استقبال از دکتر عسکری را مشاهده نکردید و آیا از کاندید اجاره ای اینگونه استقبال می کنند.؟؟
سید قدرت حسینی خطاب به هوادارانش گفت: من به شما قول می دهم اگر هر ترفندی بزنند و با جیب پر به خانه ها بروند و با جیب خالی برگردند ما مردم پیروز انتخابات خواهیم بود و این حضور نشان دهنده این است و ما تلاشمان فقط برای اختلاف آرا است وگرنه از قبولی که قبول هستیم، و من آمده ام تا فرمانبر خوبی برای شما باشم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president