آوای جنوب

سید قدرت حسینی در جمع سادات شاه زینعلی خطاب به تاجگردون: اتاق فکر و حلقه اول شما به ما پیوسته است/ماجرای خط تیره چیست/مگر می شود تبعیض و بی عدالتی کرد بعد هم بگوییم من سرباز ولایت و انقلابی هستم

آوای جنوب 

سید قدرت الله حسینی پور گفت:خدا لعنت کند ان شخصی را که خوی اشرافی گری و این روند را در کشور بنا نهاد البته چوپ خدا صدا ندارد.مردم عدالت می خواهند برای اشتغال هم باید به صورت یکسان از بین رشته های مورد نیاز از همه مردم آزمون بگیرند که حق ضعیف و فقیر ضایع نشود.

 

به گزارش آوای جنوب؛ همایش وحدت و همدلی سادات شاه زینعلی باشت با سید قدرت حسینی نامزد یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روستای تنگ سادات باشت برگزار شد.

در این همایش سید قدرت حسینی نامزد اصول گرای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت:در بحث انتخابات که شروع رسمی آن نزدیک است بنده در بین مردم حضور داشتم هم در شهرستان باشت و گچساران در بعضی از روستاها در بین عزیزان حضور داشتیم فضا هنوز انتخاباتی نشده بود. اگر وحدت حاصل شود به دنبال آن پیروزی خواهد آمد.

وی ادامه داد:نشستی با همین سادات در گچساران برگزار شد و پیش قدم شدند و آن همایش باعث شد که آنها هم که دو دل بودند همراهی کنند و آنهای که مخالف بودند زانوهایشان سست شود و آن نشست کاملا معادلات را تغییر داد.

حسینی اظهار داشت: این فشردگی و برنامه ها که امروز حاصل شده است که ان شاء الله در سوم اسفند پیروز می شوید نقطه عطفش از آن همایش شروع شد چون استقبال بی نظیری در آن همایش انجام شد که حاصل تلاش و مدیریت این سادات هست‌.

نامزد یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت گفت:از افتخارات این سادات سردار طاهری است که جانبازی است که در جبهه مقاومت در عراق و لبنان تلاش مجاهدانه ای انجام داده است و مایه افتخار کشور و استان ما هست.

حسینی در ادامه سخنان خود گفت:یکی از خطراتی که امام ره هشدار دادند خطر سرمایه داری بود همان طور که در زمان امام علی علیه السلام سرمایه داران در مقابل مولا قد علم کردند کسانی بودند که دنبال پست و مقام بودند.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر این خطر مملکت را تهدید می کند چون حقوق مستمندان را بالا می کشند و ادعای ولایی و انقلابی هم میکنند مردم نگران تبعیض و بی عدالتی هستند.، آیا مسئولین کشور ما فرزند بیکاری دارند؟این هزینه که برای ادامه تحصیل فرزندان خارج از کشور می رود کجا بوده است؟مگر اینها چند میلیون حقوق میگیرند.

نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی افزود:خدا لعنت کند ان شخصی را که خوی اشرافی گری و این روند را در کشور بنا نهاد البته چوپ خدا صدا ندارد.مردم عدالت می خواهند برای اشتغال هم باید به صورت یکسان از بین رشته های مورد نیاز از همه مردم آزمون بگیرند که حق ضعیف و فقیر ضایع نشود.

حسینی اظهار داشت:مگر می شود هم بی عدالتی و هم تبعیض را گسترش داد هم ادعا کنید که ما سرباز ولایت و انقلابی هستیم. در بحث دولت که همه مردم می دانند و شما تا کی می خواهید ادامه دهید، اسم دولت را هم گذاشته اید دولت تدبیر و امید؛ کدام تدبیر؟ کدام امید؟ایا با رفتن دختران به ورزشگاه مشکل حل شد؟نفت دست شماست مالیات دست شماست و خزانه دست شماست هر جا هم مشکلی بوجود آمد آن را به گردن رهبری انداختید.
وی خطاب به رقیب خود گفت: در این بارگاه مقدس می گویم همانهایی که امروز در تصاویر در کنارت هستند آنها نیز قلبا و پیامی و حضوری به ما پیوسته اند و این را بدان اتاق فکر و حلقه اول شما نیز با ما هستند هستند که به زودی متوجه خواهید شد و در آینده با کد با شما سخن می گویم.
حسینی تصریح کرد: هنوز مردم ما حتی هواداران شما ماجرای خط تیره را نمی دانند پس بهتر است صادقانه با آنها سخن بگویی و از ماجرای تایید صلاحیت‌ خود به صورت شفاف مردم را در جریان بگذارید.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president