آوای جنوب

سید قدرت حسینی: تاجگردون با تکبر با مردم صحبت می‌کند/ انتخاب هئیت اجرایی به نفع یک کاندیدا در گچساران/من سکوت نخواهم کرد/آقای استاندار پاسخگو باشید

آوای جنوب 
دواطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس در گچساران و باشت گفت: آقای فرماندار اگر بخواهد ادامه دهد و هئیت اجرایی را یک طرفه انتخاب کند ما قبول نخواهیم کرد و زیر بار آن نخواهیم رفت.
حسینی: تاجگردون با تکبر با مردم صحبت می‌کند/ انتخاب هئیت اجرایی به نفع یک کاندیدا در گچساران

 به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید قدرت اله حسینی بحرینی پس از ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه گچساران و باشت در نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال خبرنگار که در این روزها کلیپی از سوی طرفداران شما در فضای مجازی منتشر شده است، اظهار کرد:  من ضامن افراد نیستم و دیگر کاندیداها هم کلیپ‌هایی را پخش می‌کنند حتی  برعلیه من کلیپ زننده پخش می‌کنند منتهی من واکنش نشان نداده‌ام .

وی با بیان اینکه در آن کلیپی که آقای تاجگردون گفته است مگر ما قاتل حسین هستیم، گفت:  موضوع این که گروهی که قبل از مختار حاکم بودند و اقداماتی انجام دادند که در آن زمان امام حسین (ع) مجبور شد که قیام کنند.

حسینی ابراز کرد: در آن زمان اصل بی‌عدالتی بود و وقتی که در یک جامعه افرادی به صورت علنی به بی‌‌عدالتی می‌پردازندو حق مردم تضعیع می‌شود این قیام‌ها صورت می‌گیرد.

 این کاندیدای انتخاباتی عنوان کرد: در آن کلیپی که پخش شد من در جریان آن نبودم و بعد از پخش شدن این کلیپ را مشاهده کردم و  این گونه رفتارها نه تنها برای ایشان بلکه برای من هم اتفاق افتاده است و ما بایستی اخلاق مدار باشیم.
وی در پاسخ  به دیگر سوال که آقای تاجگردون در نشست‌های خود که  بیشترین آنها متینگ‌های   تبلیغاتی بوده اعلام کرده است که   نمایندگان قبل از من عملا کاری انجام نداده و اگر بازگردند این شهر به قهقرا برده می شود، گفت: آقای تاجگردون در این موضوع بی‌لطفی کردند این صحبت تاجگردون امکان از ناآگاهی و نشان از  تکبر ایشان دارد.

حسینی ابراز کرد: تاجگردون از سرتکبر سخن می‌گوید، چگونه می‌توان عملکرد گذشتگان را نادیده گرفت، اگر تاجگردون عملکرد چهارساله ما را داشت صدای بوق و کرنای آن به آسمان هفتم می‌رسید.

وی ادامه داد: تاجگردون با توجه به اینکه ۶ سال رئیس کمیسیون برنامه و بودجه بوده کار مفیدی انجام نداده است و برخی کارها نیز حتی اگر نماینده هم نباشد انجام می‌شود.

حسینی تصریح کرد: احداث جاده سپاه کشته به شهرستان باشت  در زمان ما و آقای جعفری دو بانده شده است.

 وی با طرح پرسشی گفت: آیا این جاده ها در زمان ما اتفاق افتاد یا زمان آقای تاجگردون.

 این کاندیدا عنوان کرد: ۲ بیمارستان در زمان نمایندگی من کلنگ زنی و تا حدودی پیشرفت فیزیکی داشته است.

 حسینی ادامه داد: شهرستان شدن باشت با جمعیت کمی که داشت و تبدیل بوستان به بخش در زمان من رخ داد و هیچگاه مانور ندادم اما کار بزرگی بود و اگر خود آقای تاجگردون این کار را می کرد، اکنون تاجگردون  این کارها را در بوق و کرنا می‌گذاشتند.

 وی ابراز کرد: از ایشان که انسان فهمیده هستند  و برای ایشان احترام قائل هستیم و  این گونه صحبت ناصحیح است.

 این کاندیدای آینده گچساران و باشت در دوره یازدهم مجلس اظهار کرد: به دنبال رد صلاحیت کسی نیستم و آقای زینل زاده فرد نجیبی است و مایل هستم که در صحنه باشند و آقای تاجگردون و هم دیگران نیز باشند.

 وی در پاسخ دیگر خبرنگار که تاجگردون  در محفلی اعلام کرده بود که سی سال شهر دست شما بوده است، گفت: باید بگویم ۱۶سال دست خانواده ایشان بود و مرحوم نبی زاده هم فرصت نکرد و جعفری هم میان دوره ۲ساله بود.

حسینی ادامه داد: وقتی پسر عموی آقای تاجگردون نماینده بودند کل شهرستان دست آنها بود و رئیس سازمان برنامه و بودجه استان بود و با تکبر مطرح می‌کنندکه ۳۰ سال شهر دست ما بوده است، چرا نمی‌گویند لامپ‌های سفره‌های مردم را خاموش کردند.

  این کاندیدا ابراز کرد:همین افزایش چند برابر قیمت و اجناس و افزایش قیمت بنزین  تا چه حدی در زندگی مردم تاثیرگذار بوده است.

حسینی با بیان اینکه آقای تاجگردون اولین نفر پیشنهاد دهنده افزایش نرخ  بوده است، گفت: همین بنزین ۳ هزار تومانی موجب تباهی زندگی مردم شده است.

 وی در پاسخ دیگر سوال خبرنگار مبنی بر در تاریخ هفته اول آبان بازدیدی از پروژه دریاچه مصنوعی داشته اید و این پروژه حرف و حدیث زیادی داشته است، اظهار کرد: این پروژه دریاچه مصنوعی که تا کنون ۳۵میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل آن نیاز به ۱۵میلیارد تومان دارد این جای سوال است که این هزینه کجا صرف شده است و نتیجه کار چیست.

 حسینی اذعان کرد: می‌گویند با۱۵میلیارد تومان تکمیل می‌شود آیا این پروژه که با ۱۱میلیارد تومان احداث می‌شد چرا با ۳۵میلیارد تومان هنوز تکمیل نشده است.

 وی در پاسخ دیگر خبرنگار که نتیجه وحدت اصولگرایان را بیان کنید، اذعان کرد:  آقای پاکدل و بیعت اصل که نام نویسی نکردند را باید از خودشان سوال کرد چرا که هر دو مدیران شایسته و شایستگی آن را دارند که نماینده مجلس شوند.

 حسینی ادامه داد: در مورد اینکه  امروز یک قشقایی در صحنه حضور دارد ما خوشحال می‌شوم ‌ و آقای زینل زاده انسان باسوادو لایقی است و اگردر صحنه بماند خوشحال خواهیم شد.

 این کاندید یازدهمین دوره مجلس  مبنی بر سرانجام وحدت اصولگرایان چه می‌شود، ابراز کرد:  انشالله پیروز انتخابات هستند و اینکه برخی از دوستان ناراضی هستند یک جلسه هفت نفره تشکیل شد .

حسینی ادامه داد: من شاکله و چارچوب مجلس را کاملا می شناسم و وظایف هر کدام از کمیسیون ها را می‌دانم و متاسفانه آن چیزی که در بین مردم رواج پیدا کرده اینکه نماینده چگونه نظارت دارد و به عنوان یک مطالبه می‌بینند.

وی با بیان اینکه هر نماینده اگر رای بیاورد که قطعا رای دارد و طرح‌هایی که تبدیل به لوایح می‌شود، افزود: هدف این است که همه تلاش‌ها را برای خواست و رفع مشکلات مردم داشته باشیم، طرح هایی مدنظر دارم که زود بازده باشند و می‌شود با توجه به تخصص افراد و شرایط منطقه در قالب پروژه های صنعتی و کشاورزی و دامی است که می‌شود با توجه به اطلاعات افراد کمک کنیم این طرح ها اجرایی شود و رونق ایجاد شود.

حسینی ادامه داد: شعار انتخاباتی من در این دوره از انتخابات، پایانی بر تکرار بی عدالتی و اجحاف‌ها، بی توجهی‌ها ،برخوردهای متکبرانه و حاکمیت خانوادگی است.

 این کاندیدای یازدهمین دوره مجلس در حوزه  گچساران و باشت اظهار کرد: آرای باشت من در روز سوم اسفندماه مشخص خواهد شد.

 این کاندیدا ادامه داد: کسی که می‌خواهد با تاجگردون رقابت کند با یک فرد رقابت نمی‌کند بلکه با یک دولت باید رقابت کند، بنابراین در این صحنه رقابت با دولت باید رقابت کنیم و می‌گوییم رقابت با تاجگردون نیست بلکه با یک جریان است.

 حسینی خاطرنشان کرد: یک لشکر چهل و پنج هزار نفری پشت سر من هستند و بنده هم امروز نمود آن لشکر هستم.

حسینی در خصوص اردلان زینل زاده دیگر کاندیدای اصولگرایان گچساران و باشت اگر شما پیروز انتخابات شدید آیا از ایشان استفاده خواهید کرد، گفت: زینل زاده انسان توانمندی است و رای هم بیاوریم از پتانسیل مدیریتی وی استفاده خواهیم کرد، هر چند رفیق من است و بعد از انتخابات هم رفیق خواهیم بود.

 وی ادامه داد: در  زمان نمایندگی من آقای زینل زاده مدیرکل بودند  و خوشحال بودم و اکنون هم اگر رای بیاوریم از پتانسیل مدیریتی ایشان استفاده خواهیم کرد بدون نگاه اینکه ایشان رقیب ما بودند
حسینی در پاسخ دیگر خبرنگار که شما اصولگرایی سنتی هستید، گفت: من یک اصولگرایی واقع بین هستم و درد جامعه را می‌دانم و با جوانان هستم.

 وی اذعان کرد: مشکل جامعه ما اقتصاد، فرهنگ  و عزت مردم است که در حال از بین رفتن است و اکنون مشکل ما است.
حسینی ادامه داد: در آن زمان نمایندگان اصولگرا بودند اما من بیشترین رای را آوردم چرا که دید و نگاه من بازتر بود و مادر شهید تاجگردون در آن زمان برای من رای جمع می‌کرد و همین مدیرکل آموزش و پرورش و معاون ایشان آقای اردشیر یاری برای من جلسات برگزار می‌کردند.

این کاندیدای یازدهمین دوره مجلس در حوزه گچساران و باشت اظهار کرد: ما واقعیت‌های جامعه را می‌بینم و از پتانسیل اصولگرا و اصلاح طلب‌ها استفاده خواهیم کرد.

 این کاندیدا تصریح کرد: ما باید بستر را فراهم کنیم تا جوانان وارد کار شود اما در این دوره رقابت با نماینده فعلی یک جوان نمی‌تواند رقابت کند. و کسی که جوان و دارای مدرک تحصیلی دارد اما مقبولیت اجتماعی ندارند، نمی‌توان حمایت کرد.

 وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس که اگر اصولگریان تصمیم گرفتند در این انتخابات شرکت نکنید، گفت: اگر در نهایت عقلا، بزرگان و دلسوزان این نظام با استدلال و ارقام و با نمونه های آماری که دارند اگر تشخیص دهند من نباشم قبول می‌کنم و تابع تصمیم آنها هستم چرا که من شخص متعصبی نیستم و به رای بزرگان احترام می گذارم.

 حسینی در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه در حالی که مشاهده می‌کنیم هئیت اجرایی در دیگر شهرستان‌ها و حتی استان انتخاب شده است و فردی مانند آقای خلقی‌پور نیز حضور دارند چرا در گچساران وضعیت اینگونه است در حالی که استاندار گفته بود اگر سرم برود حرفم نمی‌رود، خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم که انتخابات سالم و بدون حاشیه برگزار شود و  از فرماندار فعلی انتظار داشتیم که یک عدالت نسبی برقرار کند.

 وی ادامه داد: انتخاب ۳۰ نفر از یک  جریان صحیح نیست و ما در برابر ایشان سکوت نخواهیم کرد.

حسینی افزود: بر آقای فرماندار از سوی تاجگردون، افراد نزدیک خانواده تاجگردون و دفتر تاجگردون فشار زیادی است.
این کاندیدا ابراز کرد:  آقای فرماندار اگر بخواهد ادامه دهد و هئیت اجرایی را یک طرفه انتخاب کند ما قبول نخواهیم کرد و زیر بار آن نخواهیم رفت.

 حسینی افزود: آقای فرماندار نگاهی به شهرستان‌های اطراف و  استان بیندازد و مشاهده کند که چگونه دیگر شهرستان‌ها هیت اجرایی انتخاب کرده‌اند.

 وی ادامه داد: ما از آقای استاندار و معاون سیاسی انتظار داریم که اجازه ندهند که تحت فشار نماینده فعلی و نزدیکان ایشان هیئت اجرایی را انتخاب کنند چرا که مردم استباط می‌کنند این تیم اجرایی انتخاب شده است برای تقلب.

حسینی با بیان اینکه آقای فرماندار در کدام نشست خصوصی قول و وعده داده است، افزود: حالا اگر آقای فرماندار دوست دارد کمی برای نماینده این هئیت را بچرباند اما سوال من از فرماندار این است آقای فرماندار شما می‌خواهید به چه کسی خدمت کنید و بگویید به چه کسی قول داده‌اید.

 وی خاطرنشان کرد: تنها نماینده‌ای بودم که با پژو رفتم و با پراید برگشتم ما خیلی به عقب برگشتیم و خیلی ضربه خوردیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president