آوای جنوب

سو مدیریت دلیل ورشکستگی بیمارستان ها شده است/ ورود سیاسیون به بهداشت و درمان مشکل اصلی نظام پرداخت

آوای جنوب
رئیس نظام پرستاری گچساران با بیان این که ورود سیاسیون به بهداشت و درمان مشکل اصلی نظام پرداخت در وزارت بهداشت است، گفت: سو مدیریت دلیل ورشکستگی بیمارستان ها شده است .

عمار حسینی نیک در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری با اشاره به مشکلات نظام پرداخت در وزارت بهداشت گفت: در سطح کشور بویژه استان ما،سیاسیون وارد بهداشت و درمان شده اند و اشتغال زایی را در دست گرفته اند.

وی با بیان این که این حوزه کار تخصصی بوده اظهار داشت: متاسفانه به دلیل حضور سیاسیون در مراکز درمانی، نیروهای مازاد بدون پرکیس و مزایا وارد سیستم می شوند و این مهم باعث می شود که رئیس بیمارستان و یا بهداشت و درمان موظف به پرداخت حقوق این افراد شده که این امر باعث می شود ریاست بیمارستان از کارانه و اضافه کار پرستاران و پزشکان کاسته و حقوق این نیروها را پرداخت نماید.

رئیس نظام پرستاری گچساران ادامه داد: پرداخت حقوق افراد مازاد در مراکز درمانی باعث می شود که خزانه بیمارستان ها کاسته شود و معوقات طولانی مدت ایجاد گردد.

وی در پایان فزود: سو مدیریت باعث ورشکستگی بیمارستان ها شده و موظف به پرداخت بدهی های خود خواهند شد، بنابراین از مسئولین انتظار می رود که به این مهم توجه بیشتری نموده و در رفع این مشکل برآیند‌

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ناشناس گفت:

    درود بر حسینی نیک عالی فرمودین

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president