آوای جنوب

سهیل صالحی،بازیکن تیم فوتبال نفت و گاز گچساران راهی ایتالیا شد

صالحی به گزارش آوای جنوب از گچساران : بازیکن تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در میان ۱۸ بازیکن اعزامی تیم ملی فوتبال جوانان ایران اعزامی به ایتالیا حضور دارد.

آوای جنوب؛

سهیل صالحی بازیکن گچسارانی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که از فرزندان کارکنان نفت نیز می باشد پس از چندین مرتبه به اردوهای آماده سازی تیم ملی فوتبال جوانان ایران اکنون به عنوان یکی از ۱۸ بازیکن اصلی این تیم راهی اردوی تدارکاتی در کشور ایتالیا شد.

صالجی که در زمان تنظیم خبر از فرودگاه بین المللی امام خمینی با خبرنگار باشگاه نفت و گاز سخن می گفت : مهمترین هدف خود را قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم ملی جوانان دانست .

وی دفاع از نام شهر خود گچساران را که دارای استعدادهای فراوانی در رشته فوتبال است را آرزوی همیشگی خود عنوان کرد و افزود: در این راه خانواده من دچار زحمات بسیاری شدند اما هیچ گاه دست از حمایت من برنداشتند .

صالحی از زحمات همه مربیان خود و خصوصا پدرش که از پیشکسوتان فوتبال گچساران است قدردانی کرد و از همه مردم گچساران خواست تا با دعای خیر خود او را در این برهه سخت حمایت کنند.

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران نیز در این خصوص اظهارداشت: بازی با ایتالیا تجربه بزرگی به بازیکنانش می‌دهد، ۸۰ درصد اسکلت تیم ملی شکل گرفته و هنوز در بعضی پست‌ها نفرات ایده‌آل را پیدا نکرده‌ایم.

درباره آخرین وضعیت آمادگی تیم ملی فوتبال جوانان پیش از اعزام به ایتالیا، اظهار کرد: بعد از تمریناتی که طی هفته گذشته برگزار کردیم، در شرایط نسبتا خوبی، بامداد یکشنبه عازم ایتالیا می‌شویم تا بازی تدارکاتی مفیدی را برابر تیم جوانان این کشور انجام دهیم.

** بازی بزرگی در پیش داریم

وی درباره تیم ایتالیا، تصریح کرد: ایتالیا کیفیت بالایی دارد و یکی از قدرت‌های اول اروپاست. بازی تدارکاتی بزرگی درپیش داریم. آنها فوتبالی صاحب سبک دارند و رویارویی با چنین تیمی قطعا تجربیات بزرگی را برای بازیکنان و مربیان به همراه خواهد داشت. ما هم تلاش می‌کنیم تاکتیک‌های برنامه‌ریزی شده را در زمین اجرا کنیم و نهایتا ارزیابی دقیقی از عملکرد بازیکنان در زمین بدست آوریم.

** مجبوریم با ۱۸ بازیکن به ایتالیا سفر کنیم

سرمربی تیم جوانان در پاسخ به اینکه چرا تنها با ۱۸ بازیکن راهی این کشور می‌شوید، خاطرنشان کرد: بر اساس تفاهمنامه‌ای که میان فدراسیون ایران و ایتالیا امضا شده است، ما موظف بودیم با ۱۸ بازیکن به این کشور سفر کنیم. دوست داشتیم بازیکنان بیشتری را به ایتالیا ببریم ولو اینکه در ترکیب اصلی و نیمکت تیم هم نباشند چون حضورشان کنار تیم در چنین سفری قطعا با کسب تجربه همراه می‌شد اما متاسفانه مجبوریم با ۱۸ نفر به ایتالیا برویم.

** ۸۰ درصد اسکلت تیم ملی جوانان شکل گرفته است

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد اسکلت تیم جوانان شکل گرفته است، درباره استعدادیابی‌های آینده این تیم تا رقابت‌های قهرمانی آسیا نیز گفت: دیگر استعدادیابی مطلق نداریم و به صورت پراکنده اگر بازیکن با کیفیتی ببینیم او را بیشتر مورد ارزیابی قرار می‌دهیم. پس از استعدادیابی‌های انجام شده نهایتا به لیست ۴۴ نفره‌ای رسیده‌ایم و برای هر پست چهاربازیکن را انتخاب کردیم. البته این بدان معنا نیست که بازیکن جدیدی به تیم اضافه نشود چرا که در بعضی پست‌ها هنوز به نفرات ایده‌ال مدنظرمان نرسیده‌ایم. در اردوها معمولا اولیت‌های اول و دوم از آن چهار بازیکن انتخابی دعوت می‌شوند و امیدوارم در آینده بازیکنان با کیفیت جدیدی هم بگیریم تا خلا‌های موجود پر شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president