آوای جنوب

سناتور بزرگ استان از دغدغه اصلی این روزهای خود می‌گوید/معیشت معیشت معیشت

آوای جنوب 

منتخب مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس اولویت کاری خود را در مجلس آینده اعلام کرد.

حجت‌الاسلام سید محمد موحد در گفت‌وگو با خبرنگار ما در کهگیلویه با اشاره به این که از مجلس چهارم سابقه نمایندگی مجلس شورای اسلامی را دارم اظهار کرد: با قوانین مجلس و هر آن چه که وظیفه نمایندگی است آشنایی کامل و ۲۰ ساله دارم.

وی با بیان این که توفیق حضور ۲۰ ساله را تا قبل از این در مجلس شورای اسلامی داشته‌ام و باید خدا را به واسطه این اعتماد مردم و نظام در همه حال شاکر باشم افزود: هر چه دارم به برکت انقلاب و نظام است و تا آخرین لحظه زندگی در خط رهبری، ولایت، نظام و انقلاب و آرمان‌های شهدا می‌مانم و ذره‌ای از آن عدول نخواهم کرد.

نماینده اصولگرای ۵ دوره مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سؤال که باسابقه‌ترین نماینده مجلس در دوره آینده چه دغدغه‌ای دارد و بیش از هر چیز به چه می‌اندیشد افزود: همه چیز از دفاع از کیان کشور گرفته تا حریم ولایت و مردم در اولویت قرار دارند اما اگر گوش به فرمان رهبری باشیم و فرمایشات معظم‌له در سال‌های اخیر را خوب تجزیه و تحلیل کنیم اکنون به جز معیشت مردم و اشتغال جوانان هیچ چیز دیگری در اولویت نیست.

باسابقه‌ترین منتخب مردم ادامه داد: در یک کلام می‌گویم؛ معیشت، معیشت و معیشت مردم و بیکاری جوانان تنها چیزی است که فکر مرا در این سال‌ها مشغول کرده و بیش از هر چیز به این دو موضوع می‌اندیشم.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president