آوای جنوب

سفر سید حسن خمینی به کهگیلویه و بویراحمد در سکوت خبری + تصویر

شنیده شده خادمی استاندار، فرماندار گچساران، مدیر آب و فاضلاب و چند تن دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی، حسن خمینی را همراهی کرده و ناهار امروز را در کنار سد کوثر در گچساران سپری کرده اند

IMG-20141221-WA0002در چند ماه گذشته حضور اصلاح طلبان کشوری در استان کهگیلویه و بویراحمد بسیار پررنگ شده است، به طوری که پس از سفر فائزه هاشمی، منتحب نیا و حسین مرعشی این بار سید حسن خمینی در سکوت خبری وارد کهگیلویه و بویراحمد شده است.

آوای جنوب؛

 

اما این بار شنیده شده خادمی استاندار، فرماندار گچساران، مدیر آب و فاضلاب و چند تن دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی، حسن خمینی را همراهی کرده و ناهار امروز را در کنار سد کوثر در گچساران سپری کرده اند.

لازم به ذکر است که جلسات امروز استانداری بدون اطلاع قبلی و به یک باره توسط روابط عمومی استانداری لغو شد.

همچنین خمینی با همراهی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، معاون عمرانی استاندار، فرماندار کهگیلویه، فرماندار چرام و برخی از نیروهای امنیتی و انتظامی به چرام سفر و از چشمه بلقیس این شهر بازدید کردند.

اطلاع دقیق از علت سفر حسن خمینی به استان کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد و برخی از منابع گفته‌اند که وی به همراه خانواده از مکان‌های گردشگری و تفریحی استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرده‌اند.

خمینی روز جمعه ۲۸ آذر ۹۳ به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد و در تنگ گنجه‌ای شهر یاسوج حاضر شد و در روستای کره شهرستان بویراحمد نیز ناهار خورده است. تصویر زیر در فیس بوک ایشان قابل مشاهده است.۱۹۶۱۷۵۷_۱۰۲۰۲۸۵۲۳۶۰۴۶۲۴۲۴_۷۳۷۳۰۲۳۱۲۰۴۸۵۳۳۰۸۷۴_o

آیت‌الله بجنوردی پدر خانم، فرزندان و خواهرزاده‌های حسن خمینی نیز در این سفر همراه او بودند.

حسن خمینی از منطقه شلالدون شهرستان باشت نیز دیدن کرده و در آنجا نیز صبحانه را به همراه همراهان خود خورده است.

رئیس تولیت آستان امام خمینی(ره) نیز از سد کوثر گچساران، تنگ گنجه‌ای یاسوج و چشمه بلقیس چرام دیدن کرده است.

همانطور که در عکس زیر قابل مشاهده می باشد سید حسن خمینی به همراه جمعی از مسئولان استان و شهرستان کهگیلویه در بافت قدیمی شهر دهدشت حضور دارد.سیدحسن

در روزهای گذشته توهین های منتجب نیا و حسین مرعشی به نمایندگان و نیروهای ارزشی و دفاع آن ها از سران فتنه و فتنه ۸۸ حاشیه های زیادی در استان ایجاد کرده بود؛ به طوری که ائمه جمعه، فعالان فرهنگی و مذهبی و برخی از مدیران فرهنگی و سیاسی استان نسبت به حضور آزادانه فعالان فتنه در استان کهگیویه و بویراحمد اعتراض کردند.

اما این سوال مطرح می باشد که حضور سید حسن خمینی در این موقع از سال که استان نه در شرایط گردشگری قرار دارد و نه در موقعیت استراتژیک به چه دلیل بوده است؟

دلیل محرمانه بودن این سفر و سکوت محض رسانه ای آن به چه دلیل بوده است؟

با توجه به پایبندی مردم به نظام، انقلاب و امام راحل (ره) دلیل این که نوه حضرت امام (ره) به این صورت به استان سفر می کند چیست؟

خبرهای تکمیلی متعاقبا اعلام می شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president