آوای جنوب

سرگیجه گرفتن مدیرانی که به دنبال نامزدهای انتخاباتی می دوند!

.

فرماندار شهرستان بویراحمد؛فعالیت انتخاباتی مدیران خارج وقت اداری وبدون امکانات دولتی بلامانع است.

به گزارش آوای جنوب :با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات و وارد شدن استان کهگیلویه و بویراحمد به فاز حساسیت های انتخاباتی،این سوال برای مردم پیش می آید که آیا مدیران استانی می توانند در میتینگ های تبلیغاتی و جلسات نامزد های انتخاباتی شرکت کنند؟

سیدعیسی حسنی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضور مدیران در فعالیت‌های انتخاباتی پس از وقت اداری جزو مصادیق مجرمانه است.

وی گفت: گاهی برخی مدیران اعلام می‌کنند که وقت بعد از تایم اداری متعلق به خود فرد است و می‌توانم در جلسات انتخاباتی شرکت کنم که این حرف اشتباهی است و نشان از عدم شناخت قانون است چرا که چنین برداشت می‌شود ، مدیر از موقعیت خود به نفع کاندیدایی سوء استفاده می‌کند و مطمئن باشند با چنین جرائمی برخورد خواهد شد.

این سخنان سید عیسی حسنی معاونت پیشگیری از جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست با رسانه های استان بود که در مرداد ماه سال جاری برگزار شده بود.

این در حالی است که فرماندار بویراحمد طی سخنانی با اشاره به اینکه معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان نامه‌ای نوشته بود که مدیران در هیچ شرایطی به مسائل انتخاباتی ورود نکنند، افزود: اگر این موضوع نگاه دستگاه قضایی بوده و تخلف است باید به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کرده و استاندار در شورای اداری مطرح کند که به استناد این بند قانونی ورود مدیران خارج از وقت اداری و بدون امکانات دولتی ممنوع است.

فرماندار شهرستان بویراحمد عنوان کرد: با توجه به اینکه تاکنون چنین موضوعی ابلاغ نشده اگر از امکانات دولت به نفع فردی استفاده نشود و خارج از وقت اداری هم باشد منعی ندارد.

اکنون با توجه به صحبت های معاون دادگستری استان و همچنین فرماندار بویراحمد، برخی مدیران که در زمان بعد از وقت اداری به دنبال نامزدهای انتخاباتی در جایات مختلف شرکت می کنند دچار سرگیجه شده اند که آیا کار خلاف قانون انجام می دهند و یا خیر که لازم است در این شرایط شفاف سازی لازم صورت گیرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president