آوای جنوب

سرنوشت مبهم تیم فوتبال دنای یاسوج و بی‌تفاوتی مسئولان

 تیم فوتبال دنای یاسوج که روزگاری به نام شهرداری یاسوج در کشور سر و صدایی به راه انداخته بود اینک با سرنوشتی نامعلوم و مبهم دست و پنجه نرم می‌کند.
آوای جنوب؛
 
  تیم فوتبال دنای یاسوج یا بهتر بگوییم همان شهرداری سابق روزگار بدی را پشت سر می‌گذارد و این وضعیت بد و نامطلوب نشان دهنده مظلومیت فوتبال در یاسوج است.

روزگاری که هواداران از روی پشت‌بام مغازه‌ها و خانه‌ها بازی‌های این تیم را به دلیل کثرت جمعیت حاضر در ورزشگاه مشاهده می‌کردند یادمان نرفته است.

هنرنمایی بازیکنان شهرداری یاسوج در روزهای خوب این تیم مقابل قدرت‌های بزرگ فوتبال همچون استقلال

هوادارانی که با نتایج تیم شهرداری زندگی می‌کردند

 

امروزه بر هیچ یاسوجی و هوادار فوتبالی در این شهر معلوم نیست که به چه دلیل این تیم را منحل کردند و شورای شهر و شهرداری آیا تنها به دلیل مسائل مالی چنین اقدامی را انجام دادند که نام شهر یاسوج از روی آنتن‌ها برداشته شود.

شورای کنونی شهر یاسوج و اعضای آن باید مطمئن باشند که اگر پیش از انتخابات شوراها قول حذف این تیم را می‌دادند اکنون شاید حتی یک نفر از آن‌ها هم بر روی صندلی شورای شهر یاسوج جلوس نمی‌کردند.

مسئولان استانی از جمله استاندار بسیار کوشیدند تا شهردار و شورای اسلامی شهر را از انحلال تیم شهرداری منصرف کنند اما همه تلاش‌ها نتیجه‌ای نبخشید و هر آن‌چه را که خواستند با تیم شهرداری کردند.

اما حرف امروز ما دیگر در مورد شهرداری یاسوج نیست بلکه باید از دنای یاسوج و اوضاع نابسامان آن سخن به میان آورد.

تیم فوتبال دنای یاسوج با قول و وعده مسئولان استانی راه‌اندازی شد و عده‌ای از مو سپیدان ورزش استان به امید کمک مسئولان استانی به کمک این تیم آمدند و مربی و بازیکن هم جذب تیم کردند .

کرامت‌الله موسوی سرپرست این تیم که مسئولیت جمع و جور کردن بازیکنان و در یک کلام حکم پدری تیم را بر عهده دارد دیگر از مصاحبه کردن خسته شده است و به خبرنگار ما می‌گوید اگر مصاحبه نکنم بهتر است چرا که تیم خودش حاشیه دارد و با هر سخنی از سوی ما کاسه و کوزه‌ها را بر سر یک نفر خورد خواهند کرد.

از موسوی پرسیدیم که وضعیت مدیرعامل تیم و هیئت مدیره به کجا کشیده شد که وی از این موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: اگر شما چیزی می‌دانید به من هم بگویید من که از مدیرعامل و هیئت مدیره خبری ندارم.

 

از ۷۰ میلیون تومانی که قرار بود شهردار به این تیم کمک کند سؤال کردیم که باز هم از پرداخت آن اظهار بی‌اطلاعی کرد.

پس از این بود که به سراغ جمشید غدیری سرمربی تیم فوتبال دنای یاسوج رفتیم و با اکراه در خصوص فوتبال یاسوج و تیم فوتبال دنا جواب سؤالات ما را داد.

سرمربی تیم فوتبال دنای یاسوج گفت: آقا نمی‌دانیم که چه باید کرد، وقتی سرپرست تیم از زبان شهردار به بازیکنان تیم قول داد که پس از بازی با تربیت ایلام پولی به کارت‌های آن‌ها واریز خواهد شد به تیم ایلامی علاوه بر این که ۵ گل زدند.

غدیری هم از وضعیت تیم و آینده مبهم آن اظهار بی‌اطلاعی کرد و افزود: فوتبال یاسوج با این روند از هم پاشیده می‌شود و خدا کند که معجزه‌ای رخ دهد و مدیران کمی به خود آمده و اجازه ندهند تنها دل‌خوشی جوانان یاسوجی رنگ ناامیدی و یأس به خود گیرد.

تیم فوتبال دنای یاسوج اکنون تنها با پنج امتیاز در رده آخر لیگ دسته دوم فوتبال کشور در گروه سوم مسابقات قرار دارد و با این اوضاع و احوال و ادامه چنین بی‌برنامگی و بی‌تدبیری باید به زودی با سهمیه لیگ دوی استان خداحافظی کرد همچنان که با نتایج تیم فوتبال نفت و گاز گچساران این گونه که معلوم است لیگ دسته اول را هم باید وداع کنیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president