آوای جنوب

سرمربی نفت گچساران : هواداران نفت گچساران امروز من را شرمنده کردند

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در بدو ورودش به سالن کنفرانس خبری گفت : برخود لازم می دانم چند نکته را قبل از وارد شدن به مباحث فنی بگویم .چمنیان

آوای جنوب؛علی مراد کاظم پور

چمنیان با اشاره به محروم بودن نادر دست نشان سرمربی نساجی مازندران در این بازی و بخشیده شدن وی ساعتی قبل از بازی، گفت: نماینده فدراسیون قبل از بازی در جلسه هماهنگی اعلام کرد که وی محروم بوده ولی ایشان ساعتی قبل از بازی بخشیده شد و این جای تعجب دارد.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران ادامه داد: قبل از بازی هم گفته بودم که تیم ما امروز باید با چند تیم می جنگید که اولین تیم مقابل ما تجربه چند ساله نساجی در لیگ بود و آقای پرهام مالک این تیم و صادق درودگرنژاد مدیرعامل این تیم و نادر دست نشان همگی امروز در مقابل ما بودند.

چمنیان با طرح این سئوال از فدراسیون که آیا اگر عباس چمنیان هم امروز محروم بود بخشیده می شد.؟
به گزارش آوای جنوب در ادمه این گفتگو ،  چمنیان درباره این دیدار، اظهار داشت: من ابتدا از هواداران تیم که در این بازی ما را بسیار حمایت کردند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه هواداران از ابتدای بازی تا انتهای آن از ما به خوبی حمایت کردند، افزود: هواداران در این دیدار سنگ تمام گذاشتند و قبل از دریافت گل و پس از آن ما را مورد حمایت قرار دادند و من را شرمنده کردند.

چمنیان با بیان اینکه تیم ما در این دیدار بازی خوبی ارائه داد، افزود: البته من از عملکرد بازیکنان صددرصد راضی نیستم ولی ما در مجموع بازی خیلی خوبی ارائه دادیم.

وی با اشاره به اینکه در این دیدار ما تیم برتر میدان بودیم و موقعیت‌های گلزنی فراوانی روی دروازه نساجی خلق کردیم، تصریح کرد: در این بازی شانس با ما یار نبود و تیم نساجی از روی یک اشتباه به گل رسید.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: ما در ضربات آخر مشکل داریم و به اعتقاد من اگر مشکل گلزنی ما برطرف شود، می‌توانیم نتایج بهتری کسب کنیم و در حال حاضر نیز با چند بازیکن مشغول رایزنی هستیم.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا شما در هنگام بازی اینقدر آرام هستید نیز گفت : بالاخره هر مربی شیوه ای برای کارش دارد ولی من دوست ندارم در کنار زمین شلوغ بازی کنم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president