آوای جنوب

سرمربی تیم نفت: دوگانگی روی سکوها و میان تماشاگران از دلایل سقوط تیم نفت گچساران

سنجریسرمربی تیم نفت و گاز گچساران دوگانگی میان تماشاگران را یکی از دلایل سقوط تیم به لیگ دسته دوم دانست.

آوای جنوب؛

احمد سنجری با بیان این که در فوتبال فرد بی‌تجربه‌ای نیست، اظهار کرد: در طول مدت حضور ۳۸ ساله در فوتبال کشور حداقل در ۴۰ شهر به عنوان مدرس و مربی حضور یافته‌ام.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: همه تلاش من این بوده که در هر مجموعه‌ قبل از هر چیز همدلی ایجاد کنم.

وی افزود: اما در تیم فوتبال نفت و گاز گچساران دیدیم که در میان هواداران همدلی وجود نداشت و دوگانگی در میان آن‌ها را به وضوح مشاهده کردیم.

این مدرس و مربی فوتبال تصریح کرد: یک گروه از روی سکوها تیم را تشویق می‌کردند و گروهی دیگر بی‌حوصله از همان نیمه دوم تشویق را رها کردند.

سنجری با بیان این که البته همه دلایل سقوط تیم به لیگ پایین‌تر این نبود، افزود: من مربی و بازیکن هم در تیم مقصر هستیم هر چند که مربی تنها می‌تواند تا ۳۰ درصد نقش تعیین کننده در تیم داشته باشد.

وی به نقش بازیکنان در تیم و عملکرد آن‌ها اشاره کرد و گفت: از بازیکنان هم انتظار می‌رفت با تعصب و غیرت بیشتری بازی می‌کردند از جمله از بازیکنان بومی این انتظار بیشتر می‌رفت که تلاش بیشتری می‌کردند.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با بیان این که باید سقوط تیم فوتبال نفت و گاز گچسارن به لیگ دسته دوم فوتبال کشور آسیب‌شناسی شود، افزود: باز هم فکر می‌کنم تماشاگران کمی بی‌حوصلگی کردند و لازم است که این تماشاگر خونگرم در فوتبال بیشتر صبر و حوصله داشته باشد.

سنجری با اشاره به این که بازیکنان در برهه‌ای نیاز به پاداش داشتند، خاطرنشان کرد: اگر پولی بود در آن مقطع می‌توانستیم تیم را احیا کنیم و دیدیم که آقایان غلامی و حبیبی حتی از پول خود به این تیم پاداش دادند.

وی پایین بودن نقدینگی باشگاه را در موقع حساس یکی از دلایل مشکلات تیم برشمرد و گفت: اگر پول داشتیم و می‌توانستیم بازیکن بگیریم شاید وضعیت بهتری پیدا می‌کردیم در حالی که تنها توانستیم عباسپور را با ۶۰ میلیون تومان و سه بازیکن ۵۰ و ۴۰ میلیون تومانی جذب تیم کنیم.

سنجری با اشاره به این که پول خاصی از این تیم نگرفته است، تصریح کرد: قرار بود ۵۴ میلیون تومان به ما بدهند در حالی که بار اول ۱۸۰ میلیون تومان مربی اول قرارداد داشت.

وی با بیان این که عوامل سقوط تیم نفت یکی و دو تا نبود خاطرنشان کرد: هر چه از نظر روانی سعی کردم تیم را آماده کنم اما هر بار اتفاقات فوتبال به نفع ما تمام نشد و اگر بعد از بازی گیتی‌پسند یک مقدار به تیم نقدینگی تزریق می‌شد شاید می‌توانستیم بهتر عمل کنیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president