آوای جنوب

سرمربی تیم فوتبال دنای یاسوج: مسئولان استانی گوش به حرف استاندار نمی‌دهند

نمی‌دانیم صاحب و مدیر این تیم چه کسی است و هنگامی که با آقای عنبریان مدیرعامل تماس می‌گیریم، اعلام می‌کند که من در تیم دنا هیچ‌گونه مسئولیتی ندارم

غدیریمربی غیربومی تیم فوتبال دنای یاسوج گفت: این‌گونه که معلوم است مسئولان استانی گوش به حرف استاندار نمی‌دهند.

آوای جنوب؛

جمشید غدیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج اظهار کرد: به دنبال این هستیم که آخرین بازی نیم فصل را هم پشت سر بگذاریم و با این وضعیت تیم فوتبال دنا را به صاحبانش واگذار کنیم و از استان برویم.

وی گفت: وقتی مسئولان در این استان گوش به حرف استاندار نمی‌دهند، دیگر نباید امیدی به تیم‌داری داشت، چرا که می‌دیدیم استاندار دنبال کمک به این تیم و حفظ آن بود، اما مسئولان هیچ‌گاه به سخنان وی گوش ندادند.

سرمربی تیم فوتبال دنای یاسوج وضعیت ورزش و به خصوص فوتبال در استان را بسیار بد توصیف کرد و گفت: تنها پولی که در اختیار ما قرار می‌دهند، مربوط به روزی است که قصد سفر به شهرهای دیگر را داریم و به غیر از همین پول خورد و خوراک و اتوبوس دیگر چیزی ندیده‌ایم.

وی با بیان این که من مربی مواقع سختی هستم و اگر کمی کمک می‌کردند تیم را حفظ می‌کردیم، تصریح کرد: اما به غیر از چند نفر که آن‌ها هم پول و اعتباری در اختیار نداشتند، کسی به ما کمک نکرد.

غدیری گفت: بازیکن من شب گذشته مشکل دندان درد پیدا کرده که باید از جیب خودم برای بازیکن هزینه می‌کردم و آن یکی مشکل دیگری داشت که هیچ کس فریادرس ما برای رفع این مشکلات نبود.

وی با انتقاد شدید از این رویکرد در ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: وقتی در استان نتوانیم یک تیم ورزشی را در لیگ‌های کشوری حفظ کنیم، به دنبال چه می‌گردیم.

غدیری تصریح کرد: اگر مشکل جرائم در فوتبال نبود، تیم را خیلی زودتر از این ترک می‌کردم، چرا که با آبروی ما بازی شد و اگر می‌دانستیم که قصد بازی با آبروی ما را دارند، هیچ‌‌گاه این مسئولیت را قبول نمی‌کردیم.

وی گفت: به غیر از وضعیت بد بی‌پولی مشکل بزرگتر این است که نمی‌دانیم صاحب و مدیر این تیم چه کسی است و هنگامی که با آقای عنبریان مدیرعامل تماس می‌گیریم، اعلام می‌کند که من در تیم دنا هیچ‌گونه مسئولیتی ندارم.

به گزارش فارس، قبل از آغاز رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار بود بر اساس تصمیم استاندار و معاون عمرانی برخی از دستگاه‌ها از جمله شهرداری یاسوج و اداره‌کل ورزش و جوانان از تیم دنا حمایت کنند که در عمل چنین نشد و همه کسانی که زیر صورت ‌جلسه‌ها را امضا کرده بودند، قول و امضای خود را عملی نکردند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president