آوای جنوب

سرمربی ، دروازه بان و مدیرعامل نساجی تعلیق بودند/ آیانتیجه بازی نفت تغییر میکند!

سینا دست‌نشان سه سال پیش برای ما بازی می‌کرد که در ابتدا به علت دوپینگ به دو سال محرومیت محکوم شد. پس از این اتفاق …

فوتبالمدیر کمیته حقوقی باشگاه شهرداری اراک از شکایت این باشگاه از صادق درودگر به علت صدور چک بلامحل خبر داد.

دردسری که پسر سرمربی برای نساجی به وجود آورد!

آوای جنوب؛

سیدشهاب میرسمیعی در گفت‌وگو یی کوتاه، با اشاره به حضور پسر دست‌نشان در تیم فوتبال شهرداری اراک در سال ۹۱-۹۰ اظهار داشت: سینا دست‌نشان سه سال پیش برای ما بازی می‌کرد که در ابتدا به علت دوپینگ به دو سال محرومیت محکوم شد. پس از این اتفاق ما بابت دریافت خسارت به کمیته انضباطی شکایت کردیم که در آن زمان کمیته انضباطی مبلغ ۳۲ میلیون تومان به انضمام خسارت وارده را صادر کرد.

وی ادامه داد: پس از این موضوع ما پیگیری‌های لازم را انجام دادیم و به علت اینکه سینا دست‌نشان قصد حضور در نساجی مازندران را داشت این باشگاه چکی به مبلغ ۳۲ میلیون به ما دادند اما متأسفانه وجه آن چک وصول نشد و کمیته انضباطی فعالیت سینا دست‌‌نشان را چند ماه معلق کرد. پس از این اتفاق صادق درودگر سه فقره چک به ما داد که در همان حکم اعلام شد اگر چک‌ها به هر دلیلی پاس نشود در تاریخ ۹۳/۹/۱۸ فعالیت باشگاه نساجی معلق خواهد شد.

معاون حقوقی باشگاه شهرداری اراک یادآور شد: در حکم به صراحت اعلام شده «بدیهی است چنانچه هر یک از چک‌های فوق در موعد مقرر پرداخت نشده باشد تعلیق فعالیت سابق بدون نیاز به تصمیم دیگر رکن قضایی از همان تاریخ حال لازم‌الاجرا خواهد بود.» چنین موضوعی نشان می‌دهد که وقتی چک سوم صادق درودگر پاس نشده باید فعالیت نادر و سینا دست‌نشان و صادق درودگر از تاریخ ۹۳/۹/۱۸ معلق می‌شد اما چنین اتفاقی رخ نداد. ما زمانی که برای دریافت چک سوم به بانک مراجعه کرده بودیم اعلام کردند که به علت مفقود اعلام کردن چک جلوی آن را گرفته‌اند. این در حالی است که این چک در کمیته انضباطی صادر شده بود.

میرسمیعی خاطرنشان کرد: همین مسائل باعث شد تا ما مجبور شویم به مراجع ذی‌صلاح شکایت کنیم و پرونده این موضوع در شعبه ۴ دادیاری اراک وجود دارد و در تاریخ ۱۸ فروردین ماه ۹۴ احضاریه‌‌ای به صادق درودگر و سینا دست‌نشان ارسال شده تا در دادگاه برای صدور حکم حاضر شوند.

وی در مورد اینکه اگر فعالیت این سه نفر تعلیق شده، چگونه در بازی‌های لیگ دسته اول حاضر شده‌اند، گفت:‌ دو تیم مس کرمان و نفت و گاز گچساران با این تیم بازی کردند و حتی تیم نفت و گاز گچساران هم نسبت به این موضوع شاکی بوده و پیش از انجام بازی مقابل نساجی مسئولان این تیم این مسئله را به ناظر بازی هم اعلام کرده بودند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president