آوای جنوب

سردار فضلی : جامعه «شهری یا روستایی»‌ تفرقه‌ای برخاسته از صدای صهیونیسم و دشمنان است‌

DSC_0827جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: جامعه «شهری یا روستایی»‌ تفرقه‌ای برخاسته از صدای صهیونیسم و دشمنان است‌.

آوای جنوب؛

سردار علی فضلی عصر امروز در مراسم یادواره ۳۶۰ شهید گچسارانی که در محل مصلی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در دفاع از خاک ایران اسلامی و ارزش‌های بلند انقلاب اسلامی همه دست در دست هم تلاش کردند و در این خصوص هیچ گروه خاصی بر دیگری برتری نداشت.DSC_0833

وی افزود: این که بعضی جامعه شهری یا روستایی را مطرح می‌کنند صحیح نبوده و تفرقه‌ای برخاسته از صدای صهیونیسم و دشمنان است.

سردار فضلی با بیان انقلاب اسلامی بر سه پایه ایمان، عترت و مردم استوار است، گفت: مردم بزرگوار در سایه اطاعت از روحانیت ولی امر مسلمین انقلاب اسلامی را ساماندهی کردند تا با وجود مخالفت‌های دشمنان انقلاب به پیروزی برسد.

وی خطاب به خانواده شهدا عنوان کرد: شما خانواده شهدا و مسئولان تا زمانی که تابع امر ولی فقیه باشید موفقیت‌های روزافزونی کسب خواهید کرد.DSC_0811

سردار فضلی ‌با بیان اینکه شهدا امامزادگان عشق هستند، افزود: دشمنان هم‌اکنون با جنگ نرم تمام‌قد علیه آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و باید به شدت مراقب بود.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: در زمانی که تشخیص حق از باطل ‌کار سختی بود مردم گچساران و کهگیلویه دین خود را با بصیرت به انقلاب ادا کردند.

سردار فضلی در پایان گفت: در زمانی که آهنگ استقلال‌طلبی ضد‌ایرانی از کردستان توسط منافقان و عده‌ای فریب خورده بلند شد این شما مردم خطه کهگیلویه و بویراحمد بودید که به دفاع از ایران اسلامی پرداختید.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president