آوای جنوب

سردار خورشیدی: اگر تاجگردون روز آخر حرفی بزند نیم ساعت بعد با خاک یکسانش می کنم

آوای جنوب،

به گزارش آوای جنوب، احمد خورشیدی آزاد پیش از نطق انتخاباتی هومان عسکری در تالار قصر سفید گفت:انتظار ما از مجلس چیست؟ ما ده دوره به نماینده هایی رای دادیم و اینها در مجلس تلاش هایی نیز کردند.

وی افزود:چهل سال دورانی را گذراندیم که اقسام مشکلات پیش روی ما بود و هر چه بود گذشت در حوزه هایی پیشرفت کردیم و در حوزه هایی همچون اقتصاد و معیشت عقب ماندیم.

خورشیدی آزاد تصریح کرد:ما به عنوان نظام‌مقدس جمهوری اسلامی که دستاوردهای قابل توجهی را کسب کرده ایم باید یادمان باشد که مردم ایران شغل و نان می خواهند و جوانان ما نباید بعد از این همه تحصیلات عالیه جویای کار باشند.

وی گفت:براساس مرکز آمار ایران در کشورمان ۳۰درصد از خانواده ها حتی یک شاغل هم ندارند این یعنی ۲۴میلیون نفر گرسنه اند و از دید اقتصاد به کسانی گفته می شود که توان مصرف روزی دوهزاری کالری را ندارند.

خورشیدی  ادامه داد: از میان ۲۳میلیون خانواده ایرانی بیش از ۷۰درصد،حداقل یک نفر بیکار تحصیل کرده دارند و ۶میلیون خانواده هم بی خانمان هستند قریب به ۱۸میلیون نفر از جمعیت روستایی حاشیه نشین شهرها شده اند.

وی اذعان کرد: ما روی مشکلات کشور کار مطالعاتی انجام داده ایم و راه حل هایی هم تدوین کردیم و در ایران ۸۳تهدید وجود دارد؛ اب، بانک،بیمه، بیکاری، فقر تا … و از بین اینها چندتا اولویت دارد و مقام معظم رهبری فرمودند گام دوم انقلاب گام رفع همه فتنه هاست.

خورشیدی گفت: نباید بگذاریم در این استان های محروم جوانان ما به بیکاری و فقر عادت بکنند،ما می گوییم‌اگر در ایران به اندازه ۸سال خوب کار کنیم و متفاوت از گذشته عمل کنیم می توانیم در طول این سال ایران را درحد زندگی قابل تحمل برسانیم.

وی ادامه داد: ایرانی ها از دید ما طاقت برنامه های ۲۰ساله را ندارند و اعلام هم کردیم که تشکلی در سراسر کشور داریم و بدون جنجال جریان های سیاسی فقط دنبال حل مشکلات کشور هستیم.

خورشیدی ابراز کرد: ۲۰برنامه نوشته ایم که اگر اجرا شوند مشکلات به سطح قابل تحمل برسد و قرار است که همه مدیران پای کاری بیایند که ۸ساله مشکلات را حل کنیم.

وی ابراز کرد: باید به کاندیدای دارای برنامه دقیق رای بدهیم و در این استان فقط دکتر هومان عسکری است که برای حل مشکلات کشور برنامه دارد و نفرمایید که حل نخواهد شد.

خورشیدی بیان کرد: در این استان نباید هیچ بیکاری داشته باشیم و در ایران ۵دشت کشاورزی بزرگ وجود دارد که با یکی از اینها می شود برای ۱۸۰میلیون نفر زندگی نامبر وان درست کرد.

وی با بیان اینکه بدانید که نباید سفره های برای آینده خودتان تصمین‌کنید، افزود: معیارقومیت معیار خوبی برای مدیریت کشور نیست در همین استان جنگل های فراوان بلوط داریم و کشورهای غربی از همین بلوط ۳۸قلم کالا تولید می کنند و ازتنه بلوط مبلمان دنیا را فتح کرده اند و درآمد ترکیه دو برابر درامد نفتی ایران است.

خورشیدی تصریح کرد: مسیولینی این استان بدانند که این طرحی بود که دردولت اول احمدی نژاد ارایه دادیم و اما به مافیاهایی رسیدیم که اجازه ندادند که عملیاتی شود.

وی عنوان کرد: از طریق جنگل بلوط ایران می تواند تا ۲۴میلیون نفر شغل مولد ایجاد کند و نباید کوتاه بیاییم و این حرفها در دنیا پیاده شده است.

خورشیدی اذعان کرد: باید از کاندیداها برنامه بخواهیم و سبک و روش انتخابمان را باید اصلاح کنید،باید تفکر کنیم و بنده به عنوان یک‌محقق عرض می کنم که برنامه های جبهه سوم انقلاب بسیار کاربردی هستند و اینجا باید همه بیاندیشندکه فاکتور قومیت وحشتناک‌به ما لطمه زده است.

وی ادامه داد: تقاضا دارم از الان تا روز رای گیری تلاش کنید که پای صندوق رای بیایند و انتخاب اصلح کنید و مراقب شایعات روز قبل انتخابات هم باشید ،با احترام به کاندیداها والله هومان‌از هر حیث برتر از تمام کاندیداهای استان است بدانیدما تا هومان را داریم چه نیازی به تاجگردون داریم.

خورشیدی ابراز کرد: دیروز گفتم که نقدهایی دارم اما من به احترام شهید احمدرضا تاجگردون که همسنگر بنده بود و عشق بنده نیر بوده دیگر هیچ حرفی به اقای تاجگردون نمی زنم و وی باید بداند که اگر روز آخر حرف زد من روز آخر با خاک یکسانش می کنم.

وی خاطرنشان کرد: در این شهر یک عمر با همه اقوام زندگی کرده ایم و در جبهه های جنگ همه دوش به دوش هم نبرد کرده ایم،و هیچ مشکلی با هیچ کسی هم نداریم ،اختلاف همه جا نیز وجود دارد و ما با همه خوبیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president