آوای جنوب

سردار بوعلی : تذکر به مسئولان کم‌کار اولویت رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد باشد

رسانه‌ها باید به طور مستمر وظیفه مسئولان را گوش زد کنند و اگر مدیری کمک کاری کرد موضوع بدون هیچ کونه اغماضی بیان شود

سرداربوعلیفرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: تذکر به مسئولان کم‌کار اولویت رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد باشد.

آوای جنوب؛

سردار یدالله بوعلی عصر امروز در همایش قشر بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد که با حضور جمعی از اصحاب رسانه و مطبوعات برگزار شد، با اشاره به رسالت رسانه‌ها در جامعه اظهار کرد: روز بسیج رسانه را به همه اصحاب رسانه و مطبوعات تبریک می‌گویم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: رسانه‌ها به‌قدری گسترده هستند که اخبار و اطلاعات آنها در سراسر کشور منتشر می‌شوند و این مسئله رسالت آنها را سنگین‌تر می‌کند.
بوعلی با بیان اینکه باید بدانیم در چه فضایی قرار داریم، تصریح کرد: اگر رسانه‌ها اشتباهی انجام بدهند مخاطب را به اشتباه می‌اندازند و در مقابل اگر به درستی مطلبی را انتشار بدهند موجب تنویر افکار می‌شوند.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: فضای رسانه‌ها بسیار متنوع و وسیع شده است و رسانه‌ها با روش‌های مختلف به اطلاع‌رسانی مشغول هستند.
بوعلی بیان کرد: آنچه می‌توانیم در رسانه‌ها انجام بدهیم تکلیف است پس بنابراین هر یک از ما که به توانمندی خود شناخت داریم، محدود نیستیم و باید قدمی در راستای انجام تکلیف برداریم.
وی گفت: اولویت اول ما توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد است که در هر عرصه‌ای که می‌توانیم نقش موثری داشته باشیم باید به تکلیف خود عمل کنیم که عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی را شامل می‌شود.
این فرمانده ارشد نظامی افزود: اولویت کاری ما مسئولیتی است که در آن خدمت می‌کنیم و باید وظیفه خود را به خوبی انجام و حق مردم را ادا کنیم.
بوعلی گفت: رسانه‌ها باید‌ به‌صورت مستمر و مدام به مسئولان نسبت به کم‌کاری آنها گوشزد کنند که در این صورت رسانه‌ها به رسالت خود عمل کرده‌اند.
وی افزود: خصوصیاتی را می‌توان برای رسانه‌ها ذکر کرد که اولین آن عمل به رسالت خود و به‌ویژه تقویت باورهای دینی است که رسانه‌ها نباید از آن غفلت کنند.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: توجه دادن مسئولان به تکلیف‌شان و تقویت روح استکبارستیزی در میان مردم از دیگر رسالت‌های رسانه‌ است که باید در راه اعتلای دین و تقویت پایه‌های انقلاب تلاش کنند.
بوعلی اضافه کرد: رسانه‌ها باید منصف باشند و آنچه حق است را بگویند هرچند که وابسته به فرد یا تشکیلاتی باشند ولی بدانند رعایت انصاف در بین همه مطالب شرط اول است.
وی افزود: در صورت رعایت انصاف می‌توان از رسانه‌ها به عنوان مرجع اطلاعات و اخبار برای مردم یاد کرد.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: اولویت اول توجه به داشته‌های استان کهگیلویه و بویراحمد است، چرا که رسانه‌های کشوری ظرفیت‌های استان ما را نمی‌شناسند و به همین دلیل وظیفه ما سنگین‌تر است.
وی گفت: این مردم سرشار از فرهنگ و یافته‌هایی هستند که می‌توانند معرف شخصیت واقعی مردم این دیار باشند.
بوعلی افزود: در حوزه فرهنگ و دین ویژگی‌های منحصر به‌فردی داریم که می‌توانیم آن را به عنوان الگو معرفی کنیم.
این فرمانده ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد به ظرفیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: این استان در زمینه‌های مختلف از جمله هنری، فرهنگی، علمی، سیاسی و مدیریتی دارای ظرفیت‌های بسیاری بوده که به‌دلیل نبود ساختار ممکن است این ظرفیت‌ها به فعل نرسند که وظیفه رسانه است که این ظرفیت‌ها را تقویت کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president