آوای جنوب

سردار بجای سردار در انتخابات کهگیلویه/ تاکتیک های انتخاباتی در صورت رد صلاحیت برخی کاندیداها

هاشمی-حبیبیشنیده ها حاکی از آن است که سردار حبیبی در انتخابات مجلس کهگیلویه بزرگ ثبت نام خواهد کرد تا در صورت رد صلاحیت سردار هاشمی، بعنوان جایگزین ایشان معرفی شوند.

آوای جنوب؛

باتوجه به اینکه رد صلاحیت سردار هاشمی، حتی از نظر لیدرهای اصلی ایشان نیز بسیار محتمل هست، هماهنگی ها برای حمایت از سردار حبیبی انجام شده است.

در حال حاضر سایر نامزدهای انتخاباتی منتظر نتایج تأیید صلاحیت ها بوده تا طرفداران سردار هاشمی را جذب کنند ولی برای جلوگیری از این امر و تجمیع آراء برای نامزد جایگزین، سردار حبیبی در انتخابات شرکت خواهند کرد. حضور سردار حبیبی در جلسه اخیر اصولگرایان استان نیز در همین راستا ارزیابی می شود. باتوجه به پیوند های نسبی و سببی سردار حبیبی با جناب آقای منطقیان، امکان حمایت بخش قابل توجهی از آراء طیف آقای منطقیان از سردار حبیبی نیز دور از انتظار نیست.
لازم به ذکر است که سردار حبیبی در انتخابات مجلس نهم در حوزه کهگیلویه با حدود ۳۰ هزار رأی نفر دوم شدند و در دوره کنونی نیز از سردار هاشمی حمایت کرده بودند.

اگر سردار حبیبی بتوانند آراء دوره گذشته خود را بازیابی کرده و حمایت سردار هاشمی را نیز داشته باشد، به احتمال قریب به یقین پیروز انتخابات خواهند بود.

فقط یک سردار می تواند جای یک سردار را بگیرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president