آوای جنوب

دیگر بهانه ای برای کار نکردن نیست

سرانجام آوارهای ۸ سال گذشته برداشته شد

komatsu-1200-6-wheel-loader-photo-7-1383563507-504x252احمدی نژادی ها بیش از آنکه از فراموش کردن زحمات ۸ ساله دولت گذشته در بدست آوردن آنچه که امروز طرف های غربی را پای میز مذاکره میخ کوب کرده، احساس ناراحتی کنند؛ خوشحالند.

آوای جنوب / امیرحسین سیف

بی شک امروز یک روز خاص برای ملت ایران است. امروز تیم مذاکره کننده هسته ای ایران بعد از ۲۲ ماه تلاش برای راضی کردن طرف های غربی، بالاخره توانست به یک جمع بندی مشترک با آنها دست یابد.

همانطور که در طول این مدت، دسته ها و جریان های سیاسی سعی داشتند که از این ماجرا به نفع خود بهره برند، در آستانه اعلام توافق هسته ای نیز خبرهایی از اتخاذ استراتژی های مختلف رسانه ای در مواجهه با آن به گوش می رسد.

عده ای سعی دارند که این توافق را بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی معرفی کنند و در سوی دیگر نیز عده ای تلاش می کنند که بگویند این توافق قطعی نیست و بعدها ابعاد آن مشخص می شود.

هر چه هست، احمدی نژادی ها بیش از آنکه از فراموش کردن زحمات ۸ ساله دولت گذشته در بدست آوردن آنچه که امروز طرف های غربی را پای میز مذاکره میخ کوب کرده، احساس ناراحتی کنند از پایان یافتن بهانه ها برای هجمه ها، تهمت ها و همچنین وارونه نمایی ها خوش حالند.

شاید دست یافتن دولتمردان به آنچه که تمام تمرکزشان را بر آن نهاده بودند، برگ زرینی نه برای دولت، بلکه برای ملت ایران باشد. ملتی که هنوز منتظر چرخیدن چرخ زندگی شان هستند و امید دارند که دولتمردان بعد از فراغت از مساله هسته ای و دغدغه های انتخاباتی مشکلات عدیده اقتصادی مردم را حل کنند.

امیدواریم که با پایان یافتن عملیات آواربردای از خرابی های دولت گذشته، مردم بتوانند طعم شیرین نتایج این دستاورد دولت را در باقیمانده عمر دولت یازدهم بچشند و همانطور که رئیس جمهور محترم اعلام کرده است، آمارهای خوشحال کننده از تورم و بیکاری جوانان را با جیب شان و مشاهده اطرافیانشان بسنجند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president