آوای جنوب

سخنی با شورای شهر گچساران / ای کاش یک نفر از محله ما هم عضو شورا بود

نمی خواد فیگور وحدت تو روز رای گیری ریس ونایب رییسی را بگیرید ، شما ۳۶۴ روز سال را وحدت داشته باشید نمی خواد فقط تو اون یه روز حس وحدتون گل کُنه

نصارینمی دونم برنامه رامبد جوان و جناب خان را از شبکه نسیم می بینید یا نه؛ اگه برنامه خندوانه را دیده باشید ، رامبد جوان تو این برنامه پر بیننده از کسانی که در برنامه حضور پیدا می کنند می خواد تا یه اتفاق یا که یه داستانی تخیلی بگن و از مردم وکسانی که اونجا نشستند می خواد تا چشماشون را ببندند و برن تو اون فضا.

آوای جنوب / سمیرا نصاری

الان دوست داشتم به عنوان راقم به شما بگم چشما تونو ببندید تا بریم به سه سال وچندی پیش ، اما اگه چشماتون را ببنیدید پس کی نوشته های منو بخونه.
ولی می خوام ببرمتون تو حال وهوای فضای انتخابات شورای شهر شهرمان البته یه خورده بریم عقب تر.
یادتون هست که برای همه مهم می شدیم هر مناسبتی که می شد پیام تبریک ها سرازیر می شد.
اگه سرما هم می خوردی بهت زنگ می زدند ودوست داشتند بیان عیادت.
دوست دارم بریم تو اون حال وهوا. اما قبل از هر چیز خواستم بدونید. دوست داشتم عنوان تیترم خطاب به اقلیت واکثریت شورای شهر دوگنبدان باشد که بهشون بگم نمی خواد فیگور وحدت تو روز رای گیری ریس ونایب رییسی را بگیرید ، شما ۳۶۴ روز سال را وحدت داشته باشید نمی خواد فقط تو اون یه روز حس وحدتون گل کُنه.
تا اینجا را داشته باشید حالا بعد ادامه می دیم خوب یادتون اومد که چه قولهایی می دادند شعار هاشون را که فراموش نکردید.
یکی اومده بود مشکل بیکاری را حل کنه ، یکی از مشکلات فرهنگی و نبود سینما و دغدغه جوانها می گفت و دیگری از تبعیض می گفت که چرا مثلا منطقه شرکت نفت اینجوریه ولی اینور شهر اینطوریه.
حالا بیاید ببرمتون کمی بالاتر خیابان پرویزی تو خیابان سعدی و همون سر بالایی قدیمی ولی نمی دونم تا حالا اونجا گذر کرده اید یانه؟
جالبه بگم اون منطقه همیشه رای خوبی داره که تو انتخابات خیلی تاثیر گذاره و فکر کنم ۲۸۰۰خانوار اونجا زندگی می کنند که قدیمی های شهر را تشکیل می دهند از قدیمی محله که مادر دکتر منصور فولادی است تا بقیه.

بافت فرسوده
تا حالا شده آقایون شورا نیم نگاهی به آسفالت اون منطقه داشته باشند چاله وچوله های کوچه های اون محله و سر بالایی اونجا با انسانها حرف میزنه ، با اونهایی که بهشون رای دادن ولی حالا اونها هم نتونستن تبعیض را بر دارند.بافت فرسوده
راستی آسفالت کردن دیروز بازار روز قدیم و جایگاه بنگاههای ماشین در گچساران واجبتر بود یا اونجایی که من میگم.
می دونید حالا اینها پیش خودشون میگن چی ، میگن کاش ماهم عضو شورا بودیم.
اما دکتر کریمی وخیلی های دیگه هم از دل این محله به شورا رفتند اما اونها هم این محله واین پیرمرد و پیرزنها را فراموش کردند.
حالا بریم سراغ اون موضوعی که گفتم اسمشو گذاشتن وحدت و چه قشنگ می گویند وحدت اما موقعی که تو جلسه شورای شهر آقای رحمانی و کاظم پور سوال می پرسند وبعد از آنکه آقای ایاز اکبری جواب میده و تمام می کند تازه دوباره بخشایی هم می خواد یه جور دیگه پاسخ بده و به قول خودش میخواد تصیح کنه.
چه جوریه که خودشون دوسال پیش میگن بنا را بر این گذاشتیم هر سال یک نفر رئیس شود اما امسال فراموشش کردند.
چی میشه که دوخبرنگار اصولگرای جلسه باید حرص بخورن که چرا هیچکدام از نیروهای اصولگرا کاندید نمیشن اما اونها خودشون با خنده ردش می کنند و رئیس و نایب رئیس را با ۹رای انتخاب می کنند ، چی میشه که میگه توافق کردیم سال دیگه شکوهی رئیس شود اما ۷ نفر عضو شورا چنین چیزی را رد می کنند ومیگن چنین توافقی صورت نگرفته.
خواستم بگم ولی گوش کنید سایت افکار نیوز یک روز قبل از رای گیری انتخابات هیت رئیسه شورای شهر تهران با اعضای شورای شهر تهران مصاحبه ای انجام داده بود وکاملا واضح و روشن شده بود که مسجد جامعی از جریان اصلاحات رای نخواهد آورد و مصطفی چمران ریاست شورا را بدست خواهد گرفت .
راستی از خودتون سوال کرده اید پس چرا مسجدجامعی کاندید شد. مگر اون نمی دونست رای نخواهد آورد پس چرا کاندید شد ،چرا نگذاشت چمران با وحدت کامل ریاست را به دست بگیرد..!
حالا سوالم از اعضای شورای شهر گچساران اینه به نظرتون شما سیاسی تر هستید یا شورای پایتخت.!
همون روز سردار طلایی عضوشورای شهر تهران در مصاحبه با خبرگزاری مهر می دونید چی میگه :می خواید بنویسم یا ننویسم. کدومش؟ اما تیترش را برای سیاسیون گچسارانی به یادگار می نویسم تا بدونن رای اونها فقط متعلق به دوستان و طایفه و اقوام وخویشان اونها نیست بلکه رای اونها وابسته به جریانی سیاسی است و باید پاسخگوی کسانی باشند که به آنها رای داده اند .

سردار طلایی: ما ۳۶۴روز سال وحدت داریم فقط یک روز برای جریانمان مبارزه و رقابت می کنیم.

و در پایان یاد مرحوم خوان پایه را گرامی می داریم و به ۹نفر عضو شورای شهر گچساران می گیم وحدت یادتون نره تا آخر سال هر گونه نقدی از طرف شما به دیگری ممنوع می باشد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president