آوای جنوب

سخنران ۹ دی در گچساران : عده ای فکر می کنند نامه بدون سلام و والسلام آنها از یادها می رود + تصاویر

یکی از مولفه های مهم فتنه ۸۸ همسویی منحرفان داخلی با محافل بیگانه و حمایت علنی و رسمی نظام سلطه از این عناصر بود

حجت‌الاسلام سید کرامت‌الله مظاهری ظهر امروز در تجمع بزرگ مردم گچساران در مسجد صاحب‌الزمان(عج) به مناسبت سالروز بزرگداشت ۹ دی، ضمن گرامیداشت این روز حماسی، اظهار کرد: ۹ دی سالروز پیوند مجدد امام و امت، روز بیعتی عاشقانه با ولی زمان و روز پیروزی در آزمون بصیرت، برای مردم سرافراز و همیشه در صحنه ایران اسلامی بود.

آوای جنوب؛

وی با بیان اینکه ۹ دی نشانه اعتماد مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبری نظام بود، افزود: عده ای فکر می کنند نامه بدون سلام و والسلام آنها از یادها می رود و این در حالی است که بسیاری از خواص و نخبگان بی‎بصیرت ادعا داشتند که مردم اعتمادشان به نظام از دست رفته است.

نماینده ولی فقیه در هوا‌‌فضای سپاه فارس و بوشهر با اشاره به حضور همیشه در صحنه مردم گچساران در حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب، بیان کرد: درود بر مردم فهم و بصیرت مردم گچساران که همیشه در دفاع از انقلاب و نظام در خط مقدم قرار دارند.

وی با بیان اینکه گچساران معبر شهداست، ادامه داد: هیچ‌ خانه‌ای در این شهرستان خوشنام وجود ندارد که معطر به نام شهیدی نباشد و این مایه افتخاری برای جامعه و نظام است که چنین شهرستان ولایت‌مداری در آن وجود دارد.

مظاهری با اشاره به بحث فتنه در سال ۸۸، تصریح کرد: بنا بر فرمایش مقام عظمای ولایت این فتنه، صرفاً منحصر به حضور عده‎ای افراد در خیابان‌ها نبود، بلکه ناشی از یک بیماری بود که اقدامات سیاسی و امنیتی قابل دفع شدن نبود و به یک حضور عظیم مردمی نیاز داشت که در ۹ دی نیز چنین شد.

مظاهری ابراز داشت: یکی از مولفه های مهم فتنه ۸۸ همسویی منحرفان داخلی با محافل بیگانه و حمایت علنی و رسمی نظام سلطه از این عناصر بود.

وی افزود: در فتنه ۸۸ عده ای که به خیابان ها آمدند نمی دانستند ماجرا چیست ولی برخی آشوبگران نیز به جمع اینها پیوستند.

مظاهری گفت : چهار سال پیش از فتنه ۸۸ سناتورهای آمریکا به دنبال راه اندازی انقلاب مخملی در ایران بودند که شکست خورده و به نتیجه نرسیدند.

وی افزود: دشمنان نظام و انقلاب اعتقادات و باورهای دینی ملت ایران را نشانه گرفته اند و این موضوع در فتنه ۸۸ به اوج خود رسید.
وی با بیان اینکه پیشینه فتنه را باید شناخت، عنوان کرد: دشمنان ایران اسلامی ۷۰۰ اتاق فکر، ۳۵ هزار مقاله و ۳۰۰ کتاب ضد ایرانی تدارک دیدند و آنگاه عده‌ای که واژه مدرنیته را دنبال می‌کردند و شعار می‌دادند که باید به سراغ غرب رفت، با این همه توطئه نتوانستند بر علیه ایران اسلامی و در مقابل با بصیرت ملت اسلامی ما کاری انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در هوا‌‌فضای سپاه فارس و بوشهر، گریزی به مجموعه فعالیت‌ها و دفاع مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب زد و گفت: یک روز نسل بعد از من و شما می‌گویند آفرین بر ایرانیان که تا توانستند در راه خدا و ولایت جنگیدند و ذره‌ای حق ورود به دشمن را در هیچ بخشی ندادند.

مظاهری اضافه کرد: ما به چشم خود دیدیم که در اربعین حسینی میلیون‌ها زائر ایرانی با پای پیاده چگونه لبیک‌گویان به سمت حرم اباعبدالله‌الحسین(ع) رفتند و این همه نشان از بصیرت و قدرت فرماندهان بسیجی ما در آن‌ سوی مرزها و مبارزه با گروه تروریستی داعش است.

وی یادآور شد: زوایای فتنه پنهان است؛ ملت ایران با حضور حماسی در ۹ دی پای بر سر همه عوامل فتنه و ضد ارزش‌ها کوبیدند.

این مسئول خاطرنشان کرد: حضور بسیجیان در مرزهای مختلف مبارزه با کفر موجب شده است که امروز جوانان غزه و لبنان، ملت ایران را الگوی خود قرار دهند.
نماینده ولی فقیه در هوا‌‌فضای سپاه فارس و بوشهر با تأکید بر توجه بیشتر به اهداف و خواسته‌های مقام معظم رهبری، اظهار کرد: سردار بنام‌ها و حاج سلیمانی‌ها امروز به عنوان یک بسیج چنان محبوبیتی در بین اعراب و مشهوریتی در کشورهای غرب پیدا کرده‌اند که امروز استکبار جهانی از فرزندان شما ترسیده و می‌گویند این‌ها در کدام دانشگاه‌ها درس خوانده‌اند که این همه نشان از پشت ولایت حرکت کردن است.

مظاهری گفت: خواسته مقام معظم رهبری در صنعت این است که جوانان نباید بیکار باشند و صنعت نباید تعطیل شود و با ایده اقتصاد مقاومتی مسیری روشن برای ورود به عرصه تولید و جلوگیری از محرومیت‌زدایی را در بین جوانان به وجود آوردند.DSC_0093 DSC_0099 DSC_0104 DSC_0111 DSC_0112 DSC_0114 DSC_0120 DSC_0123 DSC_0125 DSC_0126 DSC_0129 DSC_0150 DSC_0148 DSC_0145 DSC_0143 DSC_0137 DSC_0133 DSC_0130 DSC_0158 DSC_0163 DSC_0165 DSC_0166 DSC_0168 DSC_0169 ۸۱۴۴۴۷۴۴-۶۱۷۰۸۹۳ DSC_0186 DSC_0182 DSC_0180 DSC_0176 DSC_0172 DSC_0170

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president