آوای جنوب

سخنان تاجگردون در جمع اهالی شادگان + تصاویر و حاشیه ها

تاجگردون : از کاندیداها سئوال کنید چه کاری انجام نشده که شما می توانید انجام دهید

DSC_0487غلامرضا تاجگردون شب گذشته در دیدار با اهالی روستای شادگان اظهار کرد: نسبت تحصیل‌کردگان طایفه شادگان نسبت به جمعیت این منطقه از کثرت بالایی برخوردار است.

آوای جنوب؛

وی افزود: عزت دادن هر طایفه‌ای از هر گروهی که باشد منافاتی با اصل شایسته‌سالاری ندارد و جایگاه‌ها و نشان دادن منزلت انسان‌ها و طوایف از ضروریات مهم است.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیان مشکلات و پتانسیل‌های موجود منطقه شادگان از توابع باشت عنوان کرد: کلید و آغاز مهاجرت معکوس در کشور و شاید در کهگیلویه و بویراحمد از روستای شادگان بود که نکته ارزشمندی است.

تاج‌گردون بیان کرد: شادگان از حیث مهاجرت معکوس از شهر به روستا پیشتاز بوده و هست و این مسئله باید به عنوان الگو در دیگر مناطق نیز نهادینه شود.

وی با بیان اینکه شکی نیست که ظرفیت مهاجرت معکوس از روستا به شهر باید تقویت شود، اظهار کرد: نماینده مجلس نیز باید در راستای تقویت مهاجرت معکوس از شهر به روستا سبب افزایش انگیزه شود و مسئولان نیز همه تلاش خود را در این راستا انجام دهند.

تاج‌گردون در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مذاکرات هسته‌ای و تصویب برجام و صحبت های عده ای که می گویند برجام چه ربطی به بیکاری دارد نیز گفت: برجام نقش مهمی در بهتر شدن وضعیت زندگی مردم دارد زیرا به صورت مستقیم بر مسائل اقتصادی و اجتماعی جامعه نقش دارد.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به هر حال بیکاری و عدم رونق اقتصادی بی‌تأثیر از تحریم‌ها و عدم سرمایه‌گذاری در کشور نیست زیرا با تحریم نفت ما نیز با کاهش فروش مواجه شده و این در بسیاری از مسائل زیربنایی اقتصادی ما اثر داشته است.
تاجگردون ادامه داد لحظه ای از دوران نمایندگی ام را وقت خوشگذرانی نکرده ام چرا که نماینده قشری ضعیف هستم و باید با سرعت هر چه تمام مشغول خدمت باشم.
این نماینده مجلس با بیان اینکه باید دید چه کسی دوست ندارد ما در یک مسیر مناسب حرکت کنیم ادامه داد: من این را به شما می گویم اینان کسانی هستند که به هر حیله ای سعی می کنند بین مردم تشکیک ایجاد کنند.

تاجگردون در ادامه سخنانش گقت: من این روز ها حرفهایی شنیده ام که به من نسبت می دهند تعجب می کنم و می دانم که هر فرد با سوادی می داند اینها را تاجگردون نمی گوید به عنوان مثال می گویند : تاجگردون گفته است ترک ها باید از گچساران بروند
یا

تاجگردون گفته است مگر در طایفه بیدک آدم باسواد و تحصیل کرده هست؟
یا

تاجگردون گفته است مگر می شود یک شادگانی بشود نماینده مجلس؟
یا
اصلا به بامیشیخی اعتماد نکنید؟
یا
طایفه امیرشیخی اصلا نیاز نیست کاری کنیم خودشان دنبالمان می آیند.

…..

….

و امثال این جملات که به من نسبت می دهند و همه می دانند نماینده ای که این طایفه ها را نخواهد پس برای چه به مجلس می رود؟ برای چه کسانی نماینده شده است؟

****
در نشست صمیمی تاجگردون با مردم روستای شادگان ، دو سخنران شادگانی به مسائل و مشکلات این روستا پرداختند :

۱- آوردن آب از رودخانه شاه بهرام به شادگان

۲- بررسی مشکلات زمین های آبی شادگان و طرح هایی که باید در این زمینها اجرا می شد ولی نشده است.

۳- مشکلات لوله کشی آب و عدم استاندارد بودن آن.

۴- جوانان بیکار این روستا که از مدارک بالای عالیه برخوردارند.

..

در ادامه کلیپی که در اکثر برنامه ها و نشست های تاجگردون مشاهده می شود پخش شد و یکی از جملات کلیدی که در این کلیپ توجه را به خود معطوف می کند این است : ” تاجگردون بهشتی است ”

نشست صمیمی تاجگردون و اهالی شادگان با حواشی جالب و به یادماندنی همراه بود که این جو این نشست را به سمت و سوی شادی برد.

خالق حواشی اصلی این نشست صمیمی لیلاشیر زن شادگانی بود که در چندین نویت رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی غلامرضا تاجگردون را به واکنش واداشت.

تحرکات و شور و شعف لیلا هاشمی سبب نخستین واکنش تاج‌گردون پشت تریبون شد تا جایی که به شوخی گفت: کی می‌تونه جلوی لیلا رو بگیره و این سخن وی با شادی حضار روبرور شد.

در ادامه سخنان تاج‌گردون وقتی وی با تیزبینی به بنر سمت چپ جایگاه نگاه کرد با خواندن جمله روی بنر مبنی بر صدای« پای آب می‌آید» به شوخی خطاب به حضار گفت: منظور از این جمله صدای پای من نیست بلکه منظور درخواست شما مبنی بر فراهم شدن آب شرب و استفاده از آب شاه‌بهرام است که این جمله با واکنش مرد همیشه مراسمات رسول شعبانی از روستای شاه‌بهرام مواجه شد، رسول به شوخی گفت: نمی‌دهیم و تاج‌گردون نیز در پاسخ وی گفت: تو چطوری از صبح تا حال نشستی و حرفی نزدی این از عجایب روزگاره یا منو خیلی دوس داره یا امشو حالش خشه! این پاسخ تاجگردون با شلیک خنده حضار روبرو شد.

در حاشیه بعدی این مراسم تاجگردون در پشت تریبون بدنیال علیرضا هاشمی می‌گشت وی را نشسته بر صندلی خود دید و به شوخی گفت: آقای هاشمی صندلی ما را گرفته و بر ان نشسته و به وی به شوخی گفت نکند فکر تصاحب صندلی مجلس را داری؟

واکنش تاجگردون به جواب لیلا از حاشیه‌های دیگر دیشب بود وقتی تاجگردون از رای جمع کردن توسط بعضی افراد با قرآن بردن به خانه های مردم سخن گفت از سبک خودش که دیدار با مردم و ارائه عملکرد بود سخن گفت و از جمع پرسید: کدام روش بهتر است که در این میان باز لیلا گفت: این روش بهتر است و تاج‌گردون با خنده گفت: پس معلوم شد فقط لیلا حرف‌های مرا گوش میدهد.DSC_0416 DSC_0414 DSC_0423 DSC_0419 DSC_0418 DSC_0417 DSC_0425 DSC_0434 DSC_0435 DSC_0437 DSC_0439 DSC_0444 DSC_0456 DSC_0461 DSC_0470 DSC_0485 DSC_0500

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president