آوای جنوب

سخنان بی پرده بزرگواری در جلسه شورای اداری دهدشت

آقای دیودیده چرا واقعیت را نمی‌گویید سرمایه‌گذار تسهیلات را از بانک گرفته و متواری شده است

۱۳۹۳۱۰۱۱۰۰۰۲۵۱_PhotoAنماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس آخرین پیگیر‌های صورت گرفته و بررسی خط انتقال با نظر کارشناسان امکان لوله‌کشی گاز از مسیر دهدشت به بخش‌های دیشموک و چاروسا برای وزارت نفت وجود ندارد.

آوای جنوب؛

نشست شورای اداری شهرستان کهگیلویه عصر امروز به ریاست نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و با حضور ائمه جمعه دهدشت و سوق، معاونان استاندار، فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان و نماینده شهرستان‌های چهارگانه در مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات فرمانداری دهدشت برگزار شد.

امکان لوله‌کشی گاز از مسیر دهدشت به بخش‌های دیشموک و چاروسا برای وزارت نفت وجود ندارد

حجت‌الاسلام سید علی‌‌محمد بزرگواری در این نشست با اشاره به شرایط سخت اعتباری در سال گذشته اظهار کرد: به مردم وعده می‌دادیم اما برای آن‌ها روشن نمی‌کردیم که اعتبارات قطره‌چکانی است.

این نماینده مجلس وضعیت اعتبارات در سال جاری را مثبت دانست و تصریح کرد: هر مسئولی برای گرفتن اعتبارات تلاش نکند تنبلی از خودش است.

بزرگواری توضیحاتی را درباره پروژه‌های مهم و نیمه کاره کهگیلویه ارائه داد و اظهار کرد: تعهدهای بی‌مورد در برخی از پروژه‌ها و وعده‌های بی‌اساس بدون توجه به زیرساخت‌های لازم توقعاتی را در مردم حوزه انتخابیه ایجاد کرده که جای نگرانی است.

نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم صادق بودن مسئولان با مردم، گفت: طبق آخرین پیگیری‌ها و نتایج نهایی کارشناسی تا زمانی که پتروشیمی بیدبلند راه‌اندازی نشود پروژه‌های دهدشت و گچساران در این زمینه شروع نخواهد شد.

بزرگواری با بیان این‌که سلسله مراتب راه افتادن این پروژه از اول به مردم گفته نشد، پیشرفت فیزیکی در بیدبلند را ۲۵ درصد خواند و ادامه داد: با راه‌اندازی این پتروشیمی پروژه گچساران و دهدشت آغاز می‌شود.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت کارخانه آجر مروارید دهدشت پیچ و خم‌های بانکی در ارائه تسهیلات ۵ میلیارد تومانی به این پروژه را باعث کندی عملیات دانست و با بیان این‌که هفتگی پیگیر تسهیلات در بانک‌های عامل هستم، افزود: همت مسئولان استانی را پای کار کارخانه آجر نمی‌بینم.

*وعده برداشت آب از پشت سد مارون مضحک است

بزرگواری وعده برداشت آب از سد مارون به مردم را از دیگر اشتباهات خواند و با غیر منطقی دانستن برداشت آب از پشت سد تنها راه آبرسانی به دشت‌های کلاچو را از راه ایجاد بند انحرافی در سد عنوان کرد.

وی گازرسانی به بخش‌های دیشموک و چاروسا را یادآور شد و تصریح کرد: بر اساس آخرین پیگیر‌های صورت گرفته و بررسی خط انتقال با نظر کارشناسان امکان لوله‌کشی گاز از مسیر دهدشت به این بخش‌ها برای وزارت نفت وجود ندارد.

بزرگواری ادامه داد: با بررسی‌های صورت گرفته مقرر شد مطالعات CNG در بخش‌های مذکور از سوی مسئولان استانی انجام شد تا در اولین فرصت در سال ۹۴ گازرسانی به این بخش‌ها آغاز شود.

چرا واقعیت را نمی‌گویید سرمایه‌گذار تسهیلات را از بانک گرفته و متواری شده است

نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی پروژه بی‌سرانجام سیمان سپوی دهدشت را متذکر شد و گفت: این کارخانه دولتی نیست که با دادن کارت زرد به وزیر پیگیری کنم، کارخانه سیمان شخصی است و بارها جهت اعطای تسهیلات سرمایه‌گذار را حمایت کردم اما اکنون با هزینه ۱۵ میلیاردی رفته و پیدایش نیست.

بزرگواری خطاب به دیودیده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: چرا واقعیت را نمی‌گویید سرمایه‌گذار تسهیلات را از بانک گرفته و متواری شده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president