آوای جنوب

ستار هدایت خواه : زیبا کلام و اربابانش جاده باز کن آمریکاییها در کشور هستند

زیبا کلام مبانی فکری مناسبی در سیاست ندارد و بیشتر به سفسطه گرایی و گفتن طرفداری از طاغوت بسنده می کند

۱۰۵۶۰۷۳_۲۷۱عضو جبهه پایداری صادق زیبا کلام را یک روشنفکر سکولار بر مبنای تفکرات جدایی دین از سیاست دانست و گفت:امثال این آقایان به دنبال ترویج تفکرات سکولاری در جامعه برای نفوذ آمریکایی ها در کشور هستند که معظم له به صراحت در برابر آنها موضوع گرفته اند.

آوای جنوب؛

ستار هدایت خواه در واکنش به سخنان چندین باره صادق زیبا کلام مفسر اصلاح طلب در مورد بازگشایی سفارت آمریکا و حذف تدریجی شعار مرگ بر آمریکا در کشور گفت:آقای صادق زیبا کلام مانند بوقی است که باید به دستور کسانی که وی مرید آنها است این صدا ها را بلند کند.

وی با بیان اینکه نباید مردم و برخی جوانان حرف های زیبا کلام را جدی بگیرند، گفت:زیبا کلام مبانی فکری مناسبی در سیاست ندارد و بیشتر به سفسطه گرایی و گفتن طرفداری از طاغوت بسنده می کند.

روشنفکران غرب زده به دنبال تطهیر آمریکا هستند

وی زیبا کلام را یک روشنفکر سکولار بر مبنای تفکرات جدایی دین از سیاست دانست و افزود:امثال این آقایان به دنبال ترویج تفکرات سکولاری در جامعه برای نفوذ آمریکاییها در کشور هستند که معظم له به صراحت در برابر آنها موضوع گرفته اند.

زیبا کلام جاده باز کن آمریکا است

عضو جبهه پایداری زیبا کلام را جاده باز کن آمریکاییها در کشور دانست و ابراز کرد: این افراد به قول خودشان روشنفکربه دنبال تطهیر آمریکا در ایران هستند.

هدایت خواه ابراز داشت: هم اربابان زیبا کلام و هم کسانی که امروز دم از دوستی با آمریکا و حذف شعار مرگ آمریکا می دهند باید بدانند که ملت ایران در برابر آنها این تفکرات غلط ایستادگی خواهد کرد و آرزوی دیرنه این قبیل افراد را به گور خواهد فرستاد.

دوستی با آمریکا را به گور خواهید برد

وی شعار مرگ بر آمریکا را ریشه در اعتقادات ملت با اقتدار ایران دانست و افزود: تا زمانی که ریشه های اعتقاد در دل مردم این سرزمین جاری باشد، شعار مرگ بر آمریکا حذف نخواهد شد و امثال کسانی مانند زیبا کلام باید آن را به گور ببرند.

عضو جبهه پایداری یکی از آموزه های دینی دین اسلام را اعلام برائت از کفر،شرکت و ظلم جهانی دانست و تصریح کرد: مظهر ظلم در جهان کنونی آمریکا و صیهونیزم جهانی است و هر شیعه ای بر اساس تولی و تبری وظیفه دارد ،تبری خود را از کفر اعلام کند.

هدایت خواه با بیان اینکه اگر کسی کفر به طاغوت نورزد اهل ایمان نیست، بیان کرد: کسانی که امروز دم از خدایی و کدخدایی آمریکا می زنند یا راه را گم کرده اند و یا در تله شیطان کنونی، آمریکا گیر افتاده اند.

زیبا کلام به دنبال پیاده کردن تفکرات مسموم خود در جامعه است

وی با انتقاد دوباره از اظهار نظرهای سکولاری زیبا کلام در مورد دوستی با دشمن شماره یک ایران اسلامی گفت:امثال زیبا کلام یا این موضوع ها را نمی فهمد ویا به دنبال پیاده کردن تفکرات مسموم سکولاریسمی خود در جامعه است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. علی گفت:

    بنام خدا

  2. بویر احمد گفت:

    اقای هدایت خواه منظور شما کدوم مردمه حتما همان چهار ملیونی که به جلیلی رای دادند امثال شماها ان ۶۵ ملیون را ایرانی قبول ندارید نمونه اشکار فرزندان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایت الله خمینی که همه را از صحنه خارج کردید

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president