آوای جنوب

ستار هدایتخواه : با شواهد موجود مهدی هاشمی در فتنه نقش اساسی داشته است

انتظار مردم این است که قوه قضاییه با رویکرد خوبی که برای مقابله با مفاسد اقتصادی دارد

هدایت خواهنماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مهدی هاشمی در ۲ حوزه اقتصادی و سیاسی دارای تخلفات سنگینی است، گفت: مردم انتظار دارند که به تخلفات اقتصادی وی پیش از تخلفات سیاسی در فتنه ۸۸ رسیدگی شود.

آوای جنوب؛

ستار هدایتخواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج با تقدیر از اقدام و عملکرد قوه قضاییه در خصوص پرونده محمدرضا رحیمی اظهار کرد: مردم انتظار دارند که پرونده‌ها با توجه به حجم و سنگینی آن‌ها و جرائمی که بزرگتر هستند در اولویت کار قرار بگیرد و دانه درشت‌ها قبل از کوچکترها مجازات شوند.

وی ادامه داد: مردم پس از رسیدگی به این پرونده به دنبال حصول نتیجه در پرونده مهدی هاشمی هستند چراکه برآورد می‌شود جرائم وی ده‌ها برابر بیشتر از محمدرضا رحیمی باشد.

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتظار مردم این است که قوه قضاییه با رویکرد خوبی که برای مقابله با مفاسد اقتصادی دارد و عزمی که با رسیدگی به پرونده رحیمی و صدور رای آغاز شده این پرونده را نیز مورد بررسی قرار داده و بدون هیچ‌گونه چشم‌پوشی حکم لازم را صادر کند.

وی گفت: مجازات امثال مهدی هاشمی‌ها توسط قوه قضاییه به یک فرهنگ در کشور تبدیل خواهد شد و مجرمین می‌فهمند که فرد مجرم از هر صنف و قماشی که باشد مجازات می‌شود و مردم هم با این رویکرد کاملا موافق هستند.

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سئوال که برای محاکمه مهدی هاشمی رسیدگی به کدام نوع از تخلفات ارجح‌تر به نظر می‌رسد، خاطرنشان کرد: وی در ۲ مقوله اقتصادی و سیاسی دارای پرونده است که موضوعات اقتصادی ارجح بوده و باید ابتدا از تخلفات اقتصادی به اتهامات وی رسیدگی کنند.

وی گفت: با توجه به شواهد و قرائنی که وجود دارد وی در فتنه ۸۸ هم با اتهامات زیادی روبه‌روست چراکه در آن فتنه نقش اساسی داشته است اما مردم اکنون بیشتر به دنبال رسیدگی به تخلفات سنگین اقتصادی وی هستند.َ

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. مطلع گفت:

    همین شمابودید که میگفتید این دولت پاک ترین دولت است چی شد تو زرد در امدند هنوز ممونده به شما هم میرسه

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president