آوای جنوب

انتقاد امام جمعه باشت:

ساکن نبودن مسئولان باشتی در این شهر خیانتی بزرگ به مردم باشت و اموال بیت‌ المال است

 ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه رؤسای جدید و سابق مرکز فنی‌ و حرفه‌ای شهرستان باشت در محل فنی‌و حرفه‌ای این شهرستان برگزار شد.

آوای جنوب؛۱۳۹۳۰۷۲۰۰۰۰۴۱۸_PhotoL

در این مراسم که با حضور معاون آموزشی فنی‌و حرفه‌ای استان، امام‌جمعه باشت، جمعی از مسئولان شهرستانی و مربیان مرکز فنی‌و حرفه‌ای برگزار شد آیت‌الله محمدی‌مفرد مورد تکریم قرار گرفت و مسعود روانگرد پس از وقفه‌ای چهار ساله برای دومین بار بر منصب ریاست مرکز فنی‌وحرفه‌ای باشت نشست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالرحیم عبودی در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات ارزنده محمدی رئیس سابق این مرکز در باشت اظهار کرد: متانت و تکریم ارباب‌رجوع یکی از بهترین ویژگی‌های هر مدیر است که هم درزمان مسئولیت به فرد فرصت رشدی مضاعف می‌دهد و هم پس از مسئولیت ماندگار می‌ماند.

امام‌جمعه باشت همچنین در ادامه ضمن تبریک سمت جدید به روانگرد به مسئله مسئولان پروازی باشت اشاره کرد و گفت: ساکن نبودن مسئولان باشتی در این شهر خیانتی بزرگ به مردم باشت و اموال بیت‌مالی است که در اختیار آنان قرار داده شده است.

وی تصریح کرد: اگر باشت و سکونت در آن مورد رضایت افراد نیست پذیرش پست در این شهرستان نیز مطلوب نبوده لذا همه مسئولان باید در این شهر اسکان یابند.

عبودی از مسئولان استانی خواست تا نسبت به این امر توجه جدی داشته باشند و در این مسئله کوتاهی نکنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president