آوای جنوب

زنگ تغییرات مدیریتی در مناطق نفتخیز با انتصاب قائم مقام به صدا درآمد

۲۲b234d5-a6b5-491e-81b5-ae763f2735bf_20141122_151753در حکمی از سوی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، مهندس حسین زنگنه به عنوان «قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب» منصوب شد.

آوای جنوب؛

 

به گزارش آوای جنوب، متن حکم مهندس رکن الدین جوادی به شرح زیر است:

« به پیشنهاد مدیر عامل محترم شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و با توجه به سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان “قائم مقام مدیرعامل” آن شرکت منصوب می گردید تا با هماهنگی و راهبرد مدیرعامل محترم شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب و تقویت تیم مدیریتی در جهت بهبود و کارائی امور گام های موثری برداشته شود.

اطمینان دارد با توجه به نقش حساس شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در تولید و تامین بخش عمده نفت و گاز کشور، اهتمام جدی در تسریع و رسیدگی به مسئولیت ها و ماموریت های محوله توسط مدیرعامل محترم آن شرکت، تعهدات این مجموعه بزرگ به نظام مقدس جمهوری اسلامی و صنعت نفت کشور به شایسته ترین وجه ایفاء می‌گردد.

امید است با ایجاد و گسترش فضای حرفه ای، تعامل فنی و تخصصی به منظور جلب همکاری یکایک مسئولین، کارشناسان و کارکنان شریف و زحمتکش شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت های تابعه و با استعانت از درگاه خداوند قادر متعال در انجام وظایف محوله موفق باشید.»

مهندس زنگنه با حدود ۴۰ سال سابقه ، هم اکنون مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و عضو اصلی هئیت مدیره شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است و پیش از این به مدت ۶ سال به عنوان مدیر برنامه ریزی تلفیقی این شرکت و قبل از آن به عنوان معاون مدیر مهندسی و ساختمان(طرح های نفت و گاز) مشغول فعالیت بوده است.

همچنین شنیده های خبرنگار آوای جنوب از اهواز  حکایت دارد به زودی تغییراتی در برخی مدیریت های شرکت بوجود خواهد آمد و مدیران اصولگرا جای خود را با مدیرانی  نزدیک به تیم جدید مدیریتی مناطق نفتخیز جنوب خواهند داد.

لازم به ذکر است بیژن عالیپور، مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب از نیروهای نزدیک به عبدالحسن مقتدایی، استاندار خوزستان است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president