آوای جنوب

رئیس اداره تبلیغات اسلامی باشت:

زمان و مکان نام‌نویسی ویژه ایام اعتکاف در باشت اعلام شد

ظهرابیتوسط رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باشت زمان و مکان نام‌نویسی ویژه ایام اعتکاف در باشت اعلام شد.

آوای جنوب؛

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین اکبر ظهرابی ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه شهرستان باشت در خصوص فرا رسیدن اعیاد رجبیه و ایام معنوی اعتکاف گفت: اعتکاف و گوشه‌نشینی برای راز و نیاز با خداوند متعال بهترین زمان برای خودسازی و بررسی اعمالمان در یک سال گذشته است.

وی با اشاره به اهمیت و عظمت ایام ماه رجب و به خصوص ایام اعتکاف خاطرنشان کرد: همه ما می‌توانیم با اخلاص نیت و با حضور در این مراسم معنوی که یک فرصت الهی است طلب استغفار کرده و کلید بهشت را دریافت کنیم و در این خصوص باید همانند یک معتکف واقعی عمل کنیم.

این مسئول در ادامه به تدارک برنامه‌های فرهنگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای معتکفین در ایام اعتکاف اشاره کرد و افزود: اداره تبلیغات سلامی در راستای بالا بردی معلومات و استفاده هرچه بیشتر معتکفین به برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، آموزش قرآن، مداحی و دعوت از سخنرانان برای حضور در مساجدی که مراسم معنوی اعتکاف در آن برگزار می‌شود، می‌پردازد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان باشت یادآور شد: در خصوص برگزاری مراسم معنوی اعتکاف هم‌اکنون چهار مسجد در سطح شهرستان برای آقایان و بانوان فراهم شده است که سه مسجد سیدالشهدا، مسجدالنبی باشت و مسجد صاحب‌الزمان بوستان میزبان بانوان و یک مسجد امام سجاد باشت برای آقایان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه تعدادی از متقاضیان از روزهای گذشته جهت ثبت‌نام اقدام کرده‌اند، یادآور شد: زمان ثبت‌نام به صورت عمومی از شنبه آغاز و تا پایان وقت اداری روز دهم اردیبهشت ماه در اداره تبلیغات اسلامی ادامه دارد.

ظهرابی با تأکید بر این‌که بیشترین استقبال از سوی خواهران بوده تعداد معتکفین سال گذشته شهرستان باشت را قریب به ۳۰۰ نفر از خواهران و برادران اعلام کرد که در ۴ مسجد به انجام اعمال اعتکاف پرداختند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی در ادامه از همه افرادی که در این خصوص نام‌نویسی می‌کنند خواست تا قبل از اذان صبح ۱۲ اردیبهشت در مساجد مورد حضور داشته باشند.

وی در پایان متذکر شد: افراد می‌توانند برای اهدای نذورات خود به سازمان تبلیغات اسلامی مراجعه کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president