آوای جنوب

زمان افتتاح استادیوم ۱۵ هزار نفری یاسوج اعلام شد

استادیوممدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح استادیوم ۱۵ هزار نفری شهید علی فتاحی یاسوج در صورت مساعد بودن شرایط جوی با حضور وزیر ورزش و جوانان و جمعی از مسوولان استانی در ۲۵ آذر ۹۳ خبر داد.

آوای جنوب؛

جهانبخش ایزدپور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه ملی را بیش از ۹۷ درصد اعلام کرد و افزود: روند رو به رشد اجرای این طرح رضایت بخش است.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری بین اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد و اداره کل آموزش و پرورش این استان، بیان کرد: چنین اقدام مهمی موجب پیشرفت روزافزون ورزش استان خواهد شد.

ایزدپور اظهار کرد: ایجاد و راه اندازی کارگاه های مشترک بین ورزشکاران و دانش آموزان شرایط لازم برای شکوفایی هر چه بیشتر استعدادهای ورزشی را در کهگیلویه و بویراحمد فراهم می کند.

وی عنوان کرد: تعامل اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با دانشگاه های این استان در راستای انعقاد تفاهم نامه های همکاری یکی از امور مهم در دست اقدام است.

ایزدپور ابراز داشت: حضور مدرسان دانشگاهی در ورزش کهگیلویه و بویراحمد راهکاری مناسب برای رسیدن به روش های علمی و پایدار توسعه رشته های مختلف ورزشی این استان است.

وی بدون اشاره به میزان پیشرفت فیزیکی هتل ورزش یاسوج، افزود: این پروژه جزو طرح های مهم در حال ساخت اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می رود.

ایزدپور گفت: با افتتاح این پروژه شرایط میزبانی کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات مختلف ملی بیش از پیش مهیا خواهد شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president