آوای جنوب

رونمایی از تیم جدید فوتبال شهرداری یاسوج در بازی با پرسپولیس شمال

از هفته نخست لیگ دسته دوم فوتبال کشور، تیم جدید شهرداری یاسوج به مصاف پرسپولیس شمال می‌رود.

آوای جنوب؛

بالاخره هواداران یاسوجی تیم فوتبال شهرداری یاسوج پس از یک سال انتظار و البته دلهره و انتظار اما این بار نه در لیگ دسته اول فوتبال کشور بلکه در یک رده پایین‌تر منتظر رونمایی از تیم جدید و تا حدودی امیدوار به افتخارآفرینی در این سطح از فوتبال کشور هستند.

تماشاگران و هواداران یاسوجی دو سال پیش چشم انتظار صعود به لیگ برتر فوتبال و سال گذشته تنها مترصد سقوط نکردن از لیگ دسته اول فوتبال کشور بودند اما امسال آرزویی متفاوت‌ از گذشته دارند و آن هم صعود دوباره به لیگ دسته اول فوتبال کشور است.

تیم شهرداری یاسوج پنج سال قبل با مشقت و زحمت و البته حمایت همه جانبه هواداران توانست جواز حضور در لیگ دسته اول فوتبال کشور را پیدا کند و به دنبال آن طی سه سال متوالی به همراه چند تیم دیگر کاندیدای صعود به لیگ برتر فوتبال کشور بود.

تیمی که با مدیریت محمد بهرامی و در ادامه راه قباد نگین‌تاجی توانست در فوتبال کشور خوش بدرخشد و حتی تیم‌های بزرگ فوتبال ایران را در خانه خود با شکست‌های سنگین و خیره کننده بدرقه کند.

تیمی که ذوب‌آهن آماده آن زمان را از گردونه جام حذفی آن هم در اصفهان حذف کرد و در یاسوج و قلعه عقاب‌ها چنین عاقبتی را نصیب تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان و مس کرمان و سایرین کرد.

تیمی که با درخشش بازیکنان خود، مجید جلالی‌ها و امیر قلعه‌نوعی و ابراهیم قاسمپور و ده‌ها مربی ریز و درشت دیگر را از این شهر با تلخکامی بدرقه کرد.

تیم شهرداری یاسوج هم به مانند دیگر حوزه‌ها همانند اقتصاد و فرهنگ و سیاست قربانی خط و خط بازی و جاه طلبی کسانی شد که عشق ریاست و صندلی آن را دارند.

اما امروز دیگر حاشیه‌ها آن‌چنان در تیم همانند گذشته وجود ندارد چرا که تیمی بیمار را عنبریان و موسوی و غدیری تحویل گرفته‌اند و با نسخه‌ای که برای آن پیچیده شده کمتر جاه‌طلبی ریسک نزدیک شدن به این تیم را دارد چرا که اکنون دوره مشکلات است و جاه‌طلبان روزی به سراغ تیم خواهند آمد که همه چیز سر جای خودش باشد.

تیم شهرداری فردا با ترکیبی نامشخص و تنها با ریسک مربی کهنه‌کاری چون جمشید غدیری به مصاف حریف شمالی خود می‌رود و به غیر از چاشنی غیرت و تعصب و همچنین حمایت هواداران دیگر هیچ اندوخته‌ای برای موفقیت ندارد.

فردا و از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه باز هم سکوهای ورزشگاه پیر تختی یاسوج منتظر حضور هوادارانی است که به عنوان یار دوازدهم باز هم توانایی شکست حریفان و حضور در رده‌های بالاتر فوتبال کشور را دارند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president