آوای جنوب

آیت‌الله ملک‌حسینی:

روند اجرای زائرسرای کهگیلویه و بویراحمد در مشهد بسیار کند است

در سه جلسه ملاقات حضوری با مرحوم سیدعلی متقی‌کاشانی امام جمعه اسبق گچساران، موضوع ساخت این زائرسرا توسط آن مرحوم به منظور حمایت از همه مردم به ویژه افراد فقیر و نیازمند مطرح شد

ملک حسینینماینده مردم کهگلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه روند اجرای زائرسرای کهگیلویه و بویراحمد در مشهد بسیار کند است، گفت: مسئولان و مردم باید نسبت به احداث این زائرسرا در مشهد همکاری کنند.

آوای جنوب؛

آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملک‌حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در گچساران، با اشاره به احداث زائرسرای کهگیلویه و بویراحمد در مشهد مقدس، اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه احداث زائرسرای استان در مشهد شروع شده و رایزنی‌های لازم در راستای طرح و برنامه آن صورت گرفته است.

وی با اشاره به چگونگی روند اجرای پروژه با بیان اینکه هیئت امنایی در این زمینه نیز تشکیل شده است، افزود: متاسفانه روند اجرا بسیار کند بوده و به نظر من هیچ‌یک از مدیران راضی به انجام و احداث این پروزه نیستند.

نماینده مردم کهگلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه باید برخلاف این روند کند، حرکت را از نو شروع کنیم، بیان کرد: امیدوارم مردم به یاری امام عصر (عج) در این امر معنوی مشارکت کنند تا بتوانیم هرچه سریع‌تر کار را به پایان برسانیم.

ملک‌حسینی با بیان اینکه مرحوم متقی‌کاشانی برای اولین‌بار ایده ساخت زائرسرای استان رامطرح کرد، یادآور شد: در سه جلسه ملاقات حضوری با مرحوم سیدعلی متقی‌کاشانی امام جمعه اسبق گچساران، موضوع ساخت این زائرسرا توسط آن مرحوم به منظور حمایت از همه مردم به ویژه افراد فقیر و نیازمند مطرح شد.

نماینده مردم کهگلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری ضمن دعوت از مردم جهت اهدای هرآنچه در توان دارند برای ساخت این زائرسرا، اذعان کرد: امید است با همت مسئولان و مردم بتوان این پروژه عظیم معنوی را هرچه سریع‌تر احداث کرده و به بهره‎برداری برسانیم.

وی در بخشی از سخنان در پاسخ به نکته خبرنگار فارس مبنی‌ بر برگزاری کنگره آیت‌الله ملک‌حسینی، پدر وی، عنوان کرد: زمان برگزاری این کنگره طبق رایزنی‌های انجام شده توسط مسئولان، فروردین ۱۳۹۴ انتخاب شده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president