آوای جنوب

روحانی ۲۹ ساله‌ای که میلیاردها تومان خرج امور خیریه کرده است + تصاویر

حجت‌الاسلام علی نواصر روحانی ۲۹ ساله و البته سرمایه‌داری است که تاکنون میلباردها تومان هزینه امور خیریه کرده است.

آوای جنوب ؛

همایش خیرین حوزه سلامت ظهر امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی در محل سالن دکتر کنعانی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی برگزار شد که میهمان ویژه‌ای در آن شرکت داشت.

میهمان ویژه این برنامه کسی نبود جز روحانی ۲۹ ساله‌ای که پدربزرگش از علمای بزرگ کشور کویت به شمار می‌رود و به همین دلیل علاوه بر داشتن خانواده‌ای مذهبی و بزرگ و البته اصیل، دارای سرمایه‌های مادی فراوانی نیز هستند.

سخن از حجت‌الاسلام علی نواصر روحانی ایرانی‌الأصل خوزستانی و البته مقیم کویت است که تاکنون کارهای بزرگ خیرخواهانه در کشور انجام داده است.

وی در همین زمینه به نقطه شروع کارهای خیرخواهانه خود در ایران اشاره کرد و گفت: روزی وارد فرودگاه شیراز شدم که فی‌البداهه و بدون هیچ گونه درد قبلی دندان درد شدیدی بر من عارض شد.


رایزنی روحانی خیر ۲۹ ساله با استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای اجرای کار خیر در این استان

این خیر بزرگ در حوزه سلامت گفت: به درمانگاهی در شیراز مراجعه کردم و با دیدن اوضاع به این فکر افتادم که از ثروت خدادادی که در اختیار دارم برای امر خیر در حوزه درمان و سلامت کشورم استفاده کنم.

به گزارش فارس، در این همایش به برخی از اقدامات اخیر این خیر بزرگ در حوزه سلامت اشاره شد از جمله ساخت بزرگترین مرکز دندانپزشکی خاورمیانه در بلوار چمران شیراز، ساخت شهرک از شیرخوارگاه تا دانشگاه در شیراز، ساخت «ان‌.ای‌.سی‌.یو» نوزادان بیمارستان حضرت زینب شهر شیراز، ساخت ده‌ها مسجد و حسینیه.


حجت‌الاسلام نواصر در کنار پروفسور ملک‌حسینی و حضرت آیت‌الله ملک‌حسینی

از دیگر اقدامات وی انجام امور دندانپزشکی به صورت ۱۰۰ درصد رایگان برای تعداد ۵۵۰ نفر، کمک به ازدواج ۸۳ عروس و داماد در سال گذشته، ساخت ۱۸ مسکن برای زنان بی‌سرپرست، احداث کارگاه‌های تولیدی متعدد برای زنان بی‌سرپرست و همچنین آزادسازی ده‌ها زندانی از دیگر اقدامات این روحانی جوان ۲۹ ساله است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. بویر گفت:

    توجه روحانی جوان به به سرزمین پدری جای تشکر دارد ….
    اما ای کاش این کمکها را به شهرهای محروم و بی بضاعت مثل یاسوج میکرد
    تا گره ای از مشکلات مردم گشوده میشود. …

  2. مازیار لواف گفت:

    واقعا خیلی مرد بی ریا و بزرگی هست

  3. مدیریت املاک 20ایران گفت:

    خدا قوت اقای نواصر

  4. کربلای کاظم احمدی گفت:

    با سلام به درگاه خداوند و شهدای دین اسلام از شروع تا بهال.
    خدا قوت جناب آقای حجت الاسلام آقای شیخ علی نواصر واقعا چنین ثروتی باشه و چشم پوشی شود از انجام مصرف شخصی و پرداختن به امور خیریه واقعا شیر دلاور میخواهد و بس .واقعا خداقوت داری وخسته نباشی.
    باشد که خداوند خودش اجر و پاداش به شما بدهد این دنیا و اون دنیا انشاالاه عمر با اذت عزیزم.

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president