آوای جنوب

روایت فرمانده پلیس‌راه کهگیلویه و بویراحمد از سانحه خونین گچساران؛ باشت/خستگی شیفت بر تنم ماند

آوای جنوب 

فرمانده پلیس‌راه کهگیلویه و بویراحمد توضیحاتی در مورد یک سانحه خونبار در جاده گچساران باشت داد.

روایت فرمانده پلیس‌راه کهگیلویه و بویراحمد از یک سانحه خونین | خستگی شیفت بر تنم ماند

به گزارش آوای جنوب از یاسوج همین چند ساعت پیش بود که سردار مهدی انصاری فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد پشت دوربین خبرنگاران با خوشحالی خبر از وضعیت خوب راه‌های استان و کاهش چشمگیر تصادفات جاده‌ای و کاهش فوتی‌ها داد.

انصاری گفت: در تصادفات جاده‌ای کاهش ۶۷ درصدی و در فوتی‌ها کاهش ۷۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشتیم.

اما هنوز یکی دو ساعت از این خبر خوب نگذشته بود که خبری بسیار بد و خونبار روی خروجی خبرگزاری‌ها و سایت‌ها رفت مبنی بر این که بر اثر برخورد خودروی پراید با کامیون ۱۰ چرخ متاسفانه ۵ نفر جان خود را در گردنه شلال‌دان باشت از دست دادند.

در همین خصوص با سرهنگ بهنام ویسی‌پور همکلام شدیم و از وی در مورد علت حادثه پرسیدیم که در جواب گفت: متاسفانه در این حادثه ۵ نفر سرنشینان خودروی پراید جان سپردند.

وی گفت: این سانحه به علت انحراف به چپ خودروی پراید در برخود با کامیون ۱۰ چرخ  در محدوده گردنه شلال‌دان صورت گرفته که این ۵ سرنشین در حادثه هولناک جان سپردند.

سرهنگ ویسی‌پور با اشاره به این که آمار خیلی خوبی تا این لحظه از سال داشتیم افزود: نمی‌دانیم دلیل این رفت و آمدها در روزهایی که خطر کرونا همه را تهدید می‌کند، چیست.

فرمانده پلیس راه استان گفت: همه نیروهای ما با همه امکانات در جاده‌های استان مستقر هستند تا در دو جبهه مبارزه کنیم یکی علیه کرونا و کمک به ایستگاه‌های غربالگری و دوم این که بر کار رانندگان در جاده‌ها نظارت داشته باشیم که کار را نسبت به سال‌های گذشته دو برابر سخت می‌کند.

ویسی‌پور که با بغض و ناراحتی تمام گفت‌وگو می‌کرد با اظهار تاسف از روی دادن چنین حادثه‌ای گفت: وقتی وضعیت جاده‌های استان ما این گونه است این همه نقطه خطرساز داریم دلیل رعایت نکردن چیست؟ وقتی جاده‌ها استاندارد نیستند چرا باید بد رانندگی کنیم تا در یک رویداد خونین ۵ نفر جان خود را از دست دهند.

وی گفت: شیفت من در حال تمام شدن بود که این حادثه رخ داد اما خستگی شیفت بر تنم ماند باور کنید یکی از بدترین روزهای خدمت من امروز و شنیدن این خبر بود چرا باید در این بحران کرونا که همه جا آماده‌باش است چنین تصادفی رخ دهد؟ چرا باید مسافرت غیر ضروری داشته باشیم تا در این روزهای سخت چنین خبر بدی به گوش مردم استان برسد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president