آوای جنوب

رهایی بیش از ۸۰ دستگاه خودرو برفگیر در محور یاسوج_ چرام

آوای جنوب

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد از رهایی بیش از ۸۰ دستگاه خودرو برفگیر در محور یاسوج به چرام خبر داد.

الله کرم جانی پور در گفت و گو با خبرنگاران افزود: محور برفگیر یاسوج به چرام تعدادی خودرو در آن گرفتار شده بودند با اعزام دو دستگاه خودرو خودرو برف روبی و نمک پاش بازگشایی شد.

وی اظهار کرد: مسیر ۱۱۰ کیلومتری« سپیدار_ سادات امامزاده علی_ جخونه _سرفاریاب» که حدود ۷۰ کیلومتر از این محور برفگیر است با تلاش راهداران بازگشایی و بیش از ۸۰ دستگاه خودرو گرفتار به علت بارش برف سنگین رهایی یافتند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: هر چند از قبل محور یاسوج به چرام مسدود اعلام شده بود اما برخی ها و تذکرات و هشدارها توجه نکردند که در این محور به علت بارش سنگین برف گرفتار شدند.

جانی پور تصریح کرد: با پیگیری های فرماندار شهرستان چرام دو دستگاه خودرو نمک پاش و برف روبی به منطقه اعزام و مسیر بازگشایی شد.

وی ادامه داد از مردم استان انتظار داریم با توجه به توپوگرافی این محور و برفگیر بودن منطقه «جخونه» که یکی از ۶۶ محور برفگیر استان است از تردد شبانه در این محور خودداری کرده و در صورت تردد در روز مجهز به تجهیزات زمستانه باشند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با تلاش نیروهای راهداری راه ارتباطی ۳۵ روستا در این مسیر که به علت بارش برف مسدود شده بودند نیز بازگشایی شد

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president