آوای جنوب

رشید مظاهری : افتخار می کنم اهل گچساران هستم /گچسارانی ها مردمانی فوتبالدوست و خونگرم هستند

مظاهریدروازه بان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: گزارشگر تلویزیونی بازی با استقلال باعث شد همشهریانم از من دلگیر شوند.
آوای جنوب؛

رشید مظاهری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با اشاره به گزارش مزدک میرزایی در بازی استقلال و ذوب آهن اظهار داشت: من اهل گچساران هستم و یکی از فوتبالیست های استان کهگیلویه و بویراحمد هستم و به این که گچسارانی هستم افتخار می کنم اما متاسفانه مزدک میرزایی در گزارش مسابقه اعلام کرد من اهل شیراز هستم! این مساله باعث دلگیری همشهریانم شد و بعد از مسابقه پیامک های زیادی از اهالی گچساران دریافت کردم که نوشته بودند من خودم را گم کرده ام و حاضر نیستم حتی بگویم اهل گچساران هستم در حالیکه اینگونه نیست و گزارشگر بازی اشتباهی شهر من را اعلام کرد و گفت اهل شیرازم.

وی ادامه داد: میرزایی اگر یک جستجوی ساده در اینترنت انجام می داد متوجه می شد که من اهل کدام شهر هستم. گچسارانی ها مردمانی فوتبالدوست و خونگرم هستند. بازیکنان زیادی در لیگ برتر از شهرم به لیگ برتر آمده اند. میلادغریبی، ایمان موسوی و … بسیاری دیگر اهل گچساران هستند. من هیچ وقت شهر و زادگاهم را فراموش نمی کنم.

مظاهری در مورد اتلاف وقت در بازی با استقلال گفت: اصلا اینگونه نبود که بخواهم وقت تلف کنم و اهل چنین کارهایی در فوتبال نیستم. من دلم به حال توپ جمع کن کوچولویی که پشت دروازه نشسته بود سوخت و چند بار خودم رفتم و توپ را آوردم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president