آوای جنوب

معاون سیاسی استاندار:

رسانه‌ها فارغ از جریان‌های سیاسی قلم بزنند

در حکومت اسلامی مبنا باید اخلاق باشد و فارغ از جریان‌های سیاسی قلم بزنیم و روحیه تعهد اخلاقی در اصحاب رسانه‌ها افزایش یابد

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه‌ها فارغ از جریان‌های سیاسی قلم بزنند.

آوای جنوب؛

عصر امروز شورای اطلاع‌رسانی کهگیلویه و بویراحمد به ریاست فتاح‌محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار و اعضای این شورا برگزار شد.

در این نشست فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اهمیت اطلاع‌رسانی، اظهار کرد: مبانی روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه باید بر پایه دانش و تخصص باشد.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در یک حکومت دینی قرار داریم، گفت: در حکومت اسلامی مبنا باید اخلاق باشد و فارغ از جریان‌های سیاسی قلم بزنیم و روحیه تعهد اخلاقی در اصحاب رسانه‌ها افزایش یابد.

محمدی با تأکید بر مقوله اخلاق‌مداری در فعالیت رسانه‌ها، متذکر شد: نباید ضعف مدیری را آنچنان بزرگ و رسانه‌ای کنیم تا به جایگاه او لطمه بزنیم، چرا که خداوند به قداست قلم سوگند یاد کرده است.

وی با بیان اینکه مدیران و مسئولان بیشتر نیازمند بیان ضعف‌ها هستند، تاکید کرد: رسانه‌ها در بیان ایرادات‌ها اخلاق و انصاف را رعایت کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به ظرفیت بالای رسانه‌ها در مقابله با جنگ نرم اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط که امروز در جامعه حاکم است و دشمنی با ایدئولوژی اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران، رسانه‌ها می‌توانند در این زمینه نقش آفرینی کنند.

محمدی تصریح کرد: امروزه بدخواهان و دشمنان به دنبال این هستند که دولت و نظام اسلامی را ناکارآمد نشان دهند و روابط‌عمومی‌ها و اصحاب رسانه به عنوان ابزار قوی در امر اطلاع رسانی در کنار مدیران ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد قرار بگیرند.

در پایان این جلسه هر کدام از اعضای این شورا به بیان دیدگاه و نظرات خود پیرامون مسائل روابط‌عمومی‌ها و رسانه‌ها پرداختند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president