آوای جنوب

رزمایش دسته‌‌‌‌های واکنش سریع سپاه ناحیه گچساران+تصاویر

_ت___ز_د_ذ _ش___ê_ذ (۴۲)فرمانده سپاه ناحیه گچساران از برگزاری رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس و واکنش سریع سپاه ناحیه این شهرستان خبر داد.

آوای جنوب؛

جهانگیر انصاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در گچساران با اشاره به برگزاری همایش گردان‌های بیت‌المقدس و نیروهای واکنش سریع سپاه ناحیه گچساران اظهار کرد: در این رزمایش در محل اردوگاه قدس این ناحیه برگزار شد ۱۰ گردان از بسیجیان حضور داشتند.

وی افزود: این رزمایش با حضور ۱۰ گردان و با اهدف حفظ انسجام نیروهای بسیجی، افزایش توان جسمی، دفاعی و رزمی بسیجیان و آمادگی برای مقابله با حوادث و بلایای طبیعی و درگیری‌‌‌‌‌‌های احتمالی برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران بیان کرد: در این رزمایش موضوعات مهمی از جمله تیراندازی با سلاح سازمانی، عملیات امداد و نجات، دفاع از کوی و برزن، مقابله با اغتشاشات و ناآرامی‌‌های احتمالی و مقابله با تک احتمالی به اجرا درآمد.

انصاری آموزش و اجرای عملیات‌های تأخیری، پدافند غیرعامل، راهپیمایی تاکتیکی ، کنترل معابر وصولی کوی وبرزن ،کمین و ضد کمین، تورهای ایست و بازرسی و دفاع از مراکز حساس را از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این رزمایش عنوان کرد.

وی عنوان کرد: تقویت بنیه دفاعی بسیجیان، تداوم آموزش‌های ضروری و مستمر، افزایش توان جسمی و رزمی بسیجیان از دیگر اهداف برگزاری رزمایش گردانهای بیت‌لمقدس در گچساران بود.

انصاری در پایان یادآور شد: این رزمایش در روزهای در روز های ۱۴و ۱۵ اسفندماه جاری با هدف نمایش توان رزمی بسیج در اردوگاه قدس سپاه ناحیه گچساران برگزار شد._ت___ز_د_ذ _ش___ê_ذ (۴۲) _ت___ز_د_ذ _ش___ê_ذ (۲۱) _ت___ز_د_ذ _ش___ê_ذ (۱۸) _ت___ز_د_ذ _ش___ê_ذ (۱۷) _ت___ز_د_ذ _ش___ê_ذ (۵) _ت___ز_د_ذ _ش___ê_ذ (۴) _ت___ز_د_ذ _ش___ê_ذ (۲۴) _ت___ز_د_ذ _ش___ê_ذ (۲۵) _ت___ز_د_ذ _ش___ê_ذ (۳۰) _ت___ز_د_ذ _ش___ê_ذ (۳۳) _ت___ز_د_ذ _ش___ê_ذ (۳۴) Copy of _ت___ز_د_ذ _ش___ê_ذ (۱۸) _ت___ز_د_ذ _ش___ê_ذ (۱) _ت___ز_د_ذ _ش___ê_ذ (۳۸) _ت___ز_د_ذ _ش___ê_ذ (۳۶) _ت___ز_د_ذ _ش___ê_ذ (۵۰) _ت___ز_د_ذ _ش___ê_ذ (۵۴) _ت___ز_د_ذ _ش___ê_ذ (۵۷) _ت___ز_د_ذ _ش___ê_ذ (۵۹) Copy of _ت___ز_د_ذ _ش___ê_ذ (۱۷)

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president