آوای جنوب

پرویز موسوی

رایزنی با کفاشیان و آیت‌الهی برای پیگیری مشکلات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد

پرویزموسویرئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد از رایزنی با مسئولان عالی‌رتبه فدراسیون فوتبال برای پیگیری و رفع برخی از مشکلات فوتبال این استان خبر داد.

آوای جنوب؛

پرویز موسوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی در روز شنبه ششم دی‌ماه خبر داد و گفت: ما نیز به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان در این برنامه شرکت خواهیم داشت.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از قبل با کفاشیان و آیت‌الهی برای بیان مشکلات فوتبال استان رایزنی انجام داده‌ایم، تصریح کرد: بنا داریم که جلسه‌ای خصوصی با این دو مسئول ارشد در فدراسیون برای گزارش‌دهی در ارتباط با مشکلات فوتبال استان داشته باشیم.

موسوی ادامه داد: فوتبال استان دارای مشکلات زیادی است که مهم‌ترین آن به عقب‌ماندگی استان از نظر توسعه برمی‌گردد، چراکه حتی یک واحد تولیدی و کارخانه که فوتبال را حمایت مالی کند در استان نداریم.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: یکی دیگر از مشکلات فوتبال استان ما به وضعیت کنونی تیم‌های فوتبال دنای یاسوج و نفت و گاز گچساران برمی‌گردد که لازم است فدراسیون برای بهبود شرایط این دو تیم به خصوص دنای یاسوج که حال و روز خوشی ندارد اقدامی انجام دهد.

این مسئول در ادامه از حق پخش تلویزیونی مسابقات فوتبال نیز به عنوان یکی دیگر از دغدغه‌های خود و البته همه رؤسای هیئت‌های فوتبال در کشور یاد کرد و افزود: سعی ما بر این است که با برنامه‌ریزی و توضیح جز به جز مشکلات فوتبال استان از فدراسیون یاری بطلبیم.

موسوی با بیان اینکه کفاشیان و آیت‌الهی به دلیل آشنایی کامل با فوتبال استان، مشکلات را خودشان هم می‌دانند، تصریح کرد: شک نکنید اگر فدراسیون از نظر مالی توان داشته باشد از کمک به استان ما دریغ نخواهد کرد و ما نیز از رایزنی مداوم برای رفع این مشکلات غافل نخواهیم شد.

وی در پایان به وضعیت تیم‌های فوتبال دنا و نفت در لیگ‌های کشوری اشاره کرد و با بیان این‌که دو تیم باید مورد حمایت مسئولان کشوری قرار گیرند، تصریح کرد: مسئولان اگر به فکر جوانان هستند نباید پشت این تیم را خالی کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president