آوای جنوب

راهی و شریفی نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در اردوی توجیهی داوران فوتبال کشور

۲۰۱۵-۰۷-۲۰-۰۱-۵۱-۲۰_Untitled-1رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: محمد راهی و روح‌الله شریفی به اردوی توجیهی داوران فوتبال کشور همزمان با نزدیکی به رقابت‌های لیگ برتر و دسته اول فوتبال کشور دعوت شدند.

آوای جنوب؛

سید پرویز موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج اظهار کرد: داوری فوتبال کهگیلویه و بویراحمد جایگاهی خاص در فوتبال کشور دارد به نحوی که از استان ما در سال‌های گذشته بیش از بسیاری از استان‌های دیگر نماینده داوری وجود داشته است.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: در سال‌های اخیر داوران بزرگی به فوتبال کشور معرفی کرده‌ایم که همگی در سطوح برتر فوتبال ایران درخشش داشته‌اند.

این مسئول، داوری فوتبال را یکی از ارکان و زنجیره‌های مهم فوتبال در هر کشوری دانست و گفت: باید برای توسعه فوتبال در استان‌ها همزمان و همراه با فوتبال، داوری نیز جایگاه خود را ارتقا دهد که شاید داوری فوتبال ما از سایر ارکان دیگر جلوتر بوده است.

رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارات خود به حضور داوران جوان فوتبال این استان در سطوح مختلف داوری کشور اشاره کرد و افزود: این جوانان باید قدر خود را بیشتر بدانند و وارد فضای حاشیه‌ای داوری نشوند چرا که داوری فوتبال بدون مراقبت از خود، حاشیه‌هایی دارد که موجب می‌شود با ورود به حاشیه همه زحمات از بین برود.

وی حضور داوران جوان هم‌استانی در رده‌های بالای داوری کشور از جمله در لیگ برتر را مایه مباهات دانست و گفت: امسال نیز تعدادی از داوران ما برای قضاوت در رده‌هایی مانند لیگ برتر فوتبال و فوتسال، لیگ دسته اول فوتبال و لیگ دسته دوم حضور خواهند داشت.

موسوی از حضور دو داور برتر فوتبال استان در کلاس‌های توجیهی داوری امسال خبر داد و گفت: کلاس توجیهی پیش فصل داوران لیگ برتر فوتبال به مدت چهار روز از ۳۰ تیر تا دو مردادماه در آکادمی ملی فوتبال برگزار می‌شود.

این مسئول افزود: بر همین اساس کمیته داوران اسامی داوران شرکت‌کننده در این دوره را اعلام کرد که روح‌الله شریفی و محمد راهی از استان ما در این دوره حضور خواهند داشت.

وی گفت: تست آمادگی جسمانی داوران فوتبال کشور هم ساعت هفت صبح روز جمعه دوم مردادماه از داوران به عمل می‌آید.

موسوی با آرزوی موفقیت برای داوران هم‌استانی و سربلند بیرون آمدن از تست‌های آمادگی جسمانی خاطرنشان کرد: شک نداریم که داوران ما با نهایت آمادگی در این دوره حضور خواهند داشت و امسال نیز به مانند سال گذشته در لیگ برتر فوتبال و سایر رده‌های داوری خواهند درخشید.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president