آوای جنوب

راهپیمایی دانشجویی – مردمی صیانت از حقوق هسته‌ای در یاسوج +تصاویر

به همت قرارگاه دانشجویی شهید طیب، راهپیمایی دانشجویی – مردمی صیانت از حقوق هسته‌ای در یاسوج برگزار شد.

آوای جنوب؛

بعد از ظهر امروز و پس از برگزاری نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر یاسوج، راهپیمایی صیانت از حقوق هسته‌ای برگزار شد.

در این راهپیمایی که به همت قرارگاه دانشجویی شهید هدایت‌الله طیب و با همکاری بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، نمازگزاران یاسوجی پس از ادای نماز جمعه این هفته از محل مصلای امام خمینی این شهر تا مسجد صاحب‌الزمان(عج) راهپیمایی کردند.

در این راهپیمایی که شعارهایی در دفاع از حق مسلم هسته‌ای ایران اسلامی سر داده شد راهپیمایان از تیم هسته‌ای کشورمان خواستند تا در مذاکرات هرگز زیر بار فشار و تهدید طرف غربی نروند.

مردم و دانشجویان حاضر در این راهپیمایی خودجوش با تأکید بر اینکه باید نصایح و فرمایشات مقام معظم رهبری نصب‌العین تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای قرار گیرد از این تیم خواستند تا براساس منافع ملت و خواسته‌های رهبری و فارغ از هر چیز دیگر مذاکره کنند.

راهپیمایان همچنین با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل، همه مشکلات کنونی جهان را زیر سر این دو جرثومه فساد و تباهی دانستند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. اصلاح طلب پیرو خط امام گفت:

    چرا راهپیمایی را با گروههای دیگر در جامعه هماهنگ نمیکنید نا باشکوتر برگزار شود.فقط لازم بود یه ندا به اصلاح طلبان بخصوص سران آنها میدادید آنوقت جمعیت این راهپیمایی بجای ۵۰۰ نفر
    میشد ۵۰ هزار نفر.سیل جمعیت می آمد که جای سوزن انداختن نبود.
    باور کنید با این تکروی ها و اقدامات ناهماهنگ فقط اختلاف درست میشود.ما هم که اصلا خبر نداشتیم راهپیمایی است.

    من به عنوان یک اصلاح طلب اصیل و یک اصولگرای واقعی و معتقد به خط امام میگویم بجای کارهای تکروانه بیایید با هم متحد شویم و از مذاکرات و توافق صد درصدی تیر ماه حمایت کرده و پشت سر رهبر حرکت کنیم.

    نه جلوتر از رهبر خوبه و نه عقب تر از رهبر.فقط پشت سر رهبر.

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president