آوای جنوب

رانش زمین دلیل قطع خطوط ارتباطی چند شهر کهگیلویه و بویراحمد

خبرفوریمدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد نشست و رانش زمین بعد از پلیس‌راه یاسوج و آسیب‌دیدن فیبرنوری را دلیل قطع خطوط ارتباطی دیروز چند شهر این استان عنوان کرد.

آوای جنوب؛

سیدعبدالحسین افتخاری امروز در گچساران در پاسخ به سئوالی مبنی بر دلیل قطع خطوط ارتباطی و اینترنی چند شهر استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله گچساران و دهدشت اظهار کرد: متأسفانه قطع خطوط ارتباطی در چند شهر استان از جمله گچساران، باشت و دهدشت به دلیل آسیب رسیدن به فیبرنوری صورت گرفته است.

وی افزود: به علت رانش و نشست زمین در منطق‌ای بعد از پلیس‌راه یاسوج در نزدیکی کشتارگاه این شهر به فیبرنوری آسیب وارد شده و سبب قطع خطوط ارتباطی شد.

افتخاری تصریح کرد: در همان ساعات نخستین این رویداد نیروهای متخصص مخابرات با شناسایی محل و حضور در صحنه نسبت به ترمیم آن اقدام کردند.

مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: به علت پیچیدگی ساختار فیبرهای نوری ترمیم این نوع کابل در صورت آسیب مستلزم وقت و زمان نسبتا زیادی است که البته با تلاش نیروهای مخابرات کهکیلویه و بویراحمد ترمیم ساعاتی پس از آسیب‌دیدگی صورت گرفت.

افتخاری با بیان این‌که هم‌اکنون وضعیت عادی شده است، گفت: در حال حاضر خطوط وصل شده و هیچ گونه مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد از دستگاه‌های حفار و افراد مرتبط با این ادارات از جمله پیمانکاران خواست تا قبل از هرگونه حفاری مجوزهای لازم را از شرکت مخابرات دریافت کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president