آوای جنوب

معصومه ابتکار به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند+برنامه‌ها

هدف از راه اندازی این سایت ارائه مطالب و برنامه‌های مرتبط با شبکه در این سایت است

ابتکارمدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: مانور بزرگ اطفاء حریق با حضور معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست کشور در شهرستان بویراحمد بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

آوای جنوب؛

ظهر امروز نشست هم‌اندیشی تشکل‌های زیست محیطی کهگیلویه و بویراحمد با مدیرکل و معاونان اداره کل حفاظت محیط زیست این استان برگزار شد.

عطا پورشیرزاد با اشاره به اهمیت و جایگاه تشکل‌های زیست محیطی در پیشبرد اهداف و سیاست‌های سازمان محیط زیست، اظهار داشت: هم اکنون ۲۲ تشکل زیست محیطی در استان فعالیت می‌کنند.

مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد افزود: فعالیت‌های موثر تشکل‌های زیست محیطی استان با وجود کمبود اعتبارات بسیار موثر بوده است.

پورشیرزاد افزود: هدف از تشکیل این نشست ارئه گزارش و مطالب در حوزه محیط زیست برای ارسال به سازمان مرکزی برای درج در برنامه ششم توسعه است.

وی تصریح کرد: در آینده نزدیک و پس از ماه مبارک رمضان مانور بزرگ اطفاء حریق با حضور خانم ابتکار ریاست سازمان محیط زیست کشور در شهرستان بویراحمد برگزارمی‌شود.

پورشیرزاد هدف از برگزاری این مانور را آمادگی هرچه بیشتر دستگاه‌های اجرایی در زمینه اطفاء حریق دانست و گفت: یکی از مشکلاتی که در هنگام بروز آتش سوزی‌ها در مراتع و مناطق جنگلی وجود دارد ناهماهنگی دستگاه‌های متولی و کمبود امکانات است.

در ادامه هادی روستا با اشاره به تشکیل شبکه سمن‌های زیست محیطی استان، بیان کرد: با راه اندازی این شبکه وحدت رویه و اثرگذاری تشکل‌های زیست محیطی بیش از پیش می‌شود.

دبیر شبکه سمن‌های زیست محیطی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: از زمان تشکیل شبکه سمن‌های زیست محیطی استان فعالیت‌های موثری از جمله پیگیری راه اندازی اتاق فکر محیط زیست در استانداری، راه اندازی دبیرخانه شبکه محیط زیست و منابع طبیعی انجام شده است.

روستا راه‌اندازی سایت شبکه زیست محیطی استان با آدرس engokb.mihanlogfa.com از دیگر فعالیت‌های شبکه سمن های استان دانست و گفت: هدف از راه اندازی این سایت ارائه مطالب و برنامه‌های مرتبط با شبکه در این سایت است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ناشناس گفت:

    محیط زیست در قلات گناوه و تنگ دیل در حال نابودی هست به اطلاع ایشان برسانید

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president