آوای جنوب

پس از 9 ماه بلاتکلیفی مدیریتی

رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه معرفی شد

در مراسمی با حضور مسئولان ایرج کاظمی به عنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه معرفی شد.

آوای جنوب؛

مراسم تکریم و معارفه مدیران قدیم و جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان عصر امروز با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار و جامعه هنرمندان در سالن اجتماعات فرمانداری دهدشت برگزار شد.

رضا دهبانی‌پور در این مراسم توسعه فرهنگی را زمینه‌ساز رشد و تعالی انسان‌ها دانست و اظهار کرد: فرهنگ یکی از مقوله‌های قابل توجه در بحث توسعه است و تردیدی نداریم در این فرآیند توسعه فرهنگی راه نجات بشر است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد زیر ساخت‌های توسعه فرهنگی را در راستای دانش افزایی خواند و با بیان این‌که ادارات و ساختارهای فرهنگی رسالتی از این جنس دارند برنامه‌ها و سیاست‌های آن‌ها را در مراحل تدوین و اجرا منتهی به رشد و آگاهی سطح معلومات عمومی مردم دانست و گفت: توسعه فرهنگ بر اساس تجربه تاریخی و هم به اقتضای عقل مهم است.

وی با بیان این‌که اعتلای فرهنگ، آستانه تحمل برای شنیدن افکار متفاوت را بالا خواهد برد افزود: اگر فرهنگ برجسته شود دچار مشکلات عدیده و معضلات نخواهیم شد.

دهبانی‌پور جامعه ما را برگرفته از مبانی و تعالیم دینی خواند و گفت: باید فرهنگی تبلیغ کنیم که برگرفته از تعالیم و اصول استوار دینی باشد.

این مسئول رسالت متولیان حوزه فرهنگ و ارشاد را مهم دانست و با اشاره به محدودیت بضاعت در سیستم اداری جنس کار فرهنگی را از جنس فکر و اندیشه دانست و تصریح کرد: کار فرهنگی باید به درون جامعه برده شود.

وی با برشمردن ویژگی‌های رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با بیان این‌که بنیان‌های دینی و مذهبی در خانواده وی متجلی است افزود: آقای کاظمی از جامعه هنرمندان بوده و توانایی‌های خوبی برای اداره این دستگاه دارد.

دهبانی‌پور خواستار تعامل و همکاری با دستگاه‌های اجرایی، ائمه جمعه و فرماندار شد و گفت: اعتقاد دارم هر فردی بدون بهره‌گیری از دیگران توفیق نخواهد یافت.

به گزارش فارس در این مراسم ضمن اهدای لوح تقدیر به آزاد خردمند رئیس سابق و تقدیر از زحمات سید صالح درسته سرپرست این اداره حکم انتصاب ایرج کاظمی به عنوان رئیس جدید به وی اعطا شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president