آوای جنوب

دبیر حزب مؤتلفه کهگیلویه و بویراحمد:

دیگر وجهی از شخصیت انقلابی و مبارز در هاشمی رفسنجانی دیده نمی‌شود

هاشمی در سال‌های اولیه انقلاب در کنار سایر همرزمانش مواضعی انقلابی داشت اما در سال‌های اخیر شخصیت متفاوت سیاسی داشته و از آن مواضع انقلابی فاصله زیادی گرفته است

دانشیدبیر حزب مؤتلفه اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که هاشمی رفسنجانی متفاوتی را نسبت به گذشته شاهدیم، گفت: هاشمی رفسنجانی شخصیت متفاوتی از فتنه ۸۸ تاکنون داشته است.

آوای جنوب؛

سید علی‌محمد دانشی در یاسوج با بیان اینکه برخی شخصیت‌ها به هر دلیل گذشته انقلابی خود را فراموش می‌کنند، از هاشمی رفسنجانی به عنوان یک شخصیت انقلابی سال‌های گذشته نام برد که دچار این نقیصه شده است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هاشمی در سال‌های اولیه انقلاب در کنار سایر همرزمانش مواضعی انقلابی داشت اما در سال‌های اخیر شخصیت متفاوت سیاسی داشته و از آن مواضع انقلابی فاصله زیادی گرفته است.

این فعال سیاسی با اشاره به اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی در مورد روستاییان و روستازاده‌ها تصریح کرد: همه شخصیت‌های انقلاب از امام راحل گرفته که از شهری کوچک مانند خمین ظهور کرد تا مقام معظم رهبری و همین آقای هاشمی همه مفتخر به روستایی بودن هستند.

دانشی گفت: این سخنان نوعی توهین به روستاییان و البته توهین به خود از سوی آقای هاشمی رفسنجانی است.

وی با اشاره به دوره‌های متفاوت حیات سیاسی هاشمی رفسنجانی گفت: به خوبی شاهدیم که مواضع هاشمی پس از فتنه ۸۸ تغییر کرده و دیگر وجهی از شخصیت انقلاب و مبارز در وی دیده نمی‌شود.فارس/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president