آوای جنوب

دیدار مدیرعامل و کارکنان پخش فرآورده های نفتی استان با حضرت آیت الله ملک حسینی + تصاویر

m1نماینده ولی فقیه در استان: استمرار تلاش در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی باعث می گردد خدمت در آن خالصانه باشد

آوای جنوب؛

به گزارش آوای جنوب؛ مدیرعامل و جمعی از کارکنان  شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با نماینده ولی فقیه در استان حضرت آیت اله ملک حسینی دیدار و گفتگو کردند.

آیت اله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با مدیر و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه با بیان حدیثی از امام عصر (ع) فاطمه زهرا (س) را اسوه حسنه ای دانسته که دنیا امروز پی به فضیلت های برجسته او مانند ایثار تحمل سختی ها صبربرده است خواند.

آیت اله ملک حسینی خاطرنشان کرد امسال با مطالعه حیات پربرکت فاطمه زهرا س مردم بایستی با فضیلت های فاطمی آشنایی بیشتری پیدا کرده و آن را در زندگی محقق نمایند.

آیت اله ملک حسینی با تقدیر از زحمات و تلاش های مدیر و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان گفت: زحمت و تلاش شما چون به صورت استمراری است و انقطاعی ندارد چندان مشهود نیست و اینگونه خدمت ها به چشم کمتر می آید.

وی افزود: تصور کنیم اگر چند روز بنزین به مردم نرسد یا در سوخت روستاها در فصل سرما وقفه کوتاهی ایجاد شود آن وقت است که قدر شرکت ملی پخش و کارکنان آن شناخته می شود.

آیت اله حسینی افزود: استمرار تلاش در شرکت ملی پخش باعث می شود که خدمت در آن خالصانه باشد و خدمت خالصانه برای رضای خدا است و ظرفیت بزرگی را برای مجموعه فراهم می نماید تا شما در سخت ترین شرایط جدی کار سوخت رسانی را انجام دهید و منتظر سپاس گزاری نباشید و با وجود جاده های صعب العبور در واقع با خدا معامله کنید.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: وقتی عمل برای غیر خدا باشد انسان به انتظار سپاس گزاری و تقدیر می ماند و اگر این سپاسگزاری انجام نشود شاید در میزان تلاش او تاثیر بگذارد اما وقتی عمل برای خدا باشد انسان به انتظار سپاسگزاری نمی ماند و لحظه به لحظه به تلاش خود می افزاید و خدمت و تلاش در شرکت پخش فرآورده های نفتی از این دست می باشد .

آیت اله ملک حسینی در ادامه سال ۹۳ را سالی خوب و مبارک برای کشور خواند و افزود: ما در سال ۹۳ به این باور جمعی رسیدیم که بایستی از این فکر و توان و اندیشه خودمان برای اداره کشور استفاده کنیم اگر چنانچه مذاکرات به نتیجه نرسد اتفاق خاصی نیافتاده و عزم ملت و مسئولان برای شکوفایی کشور قاطع تر از گذشته خواهد بود.

در ابتدای این دیدار طاهری مدیر منطقه گزارشی از روند سوخت رسانی در یکسال گذشته و همچنین ایام نوروز را ارائه نمود و گفت در سال ۹۳ با تلاش همکاران روند سوخترسانی بسیار مطلوبی داشته و هیچگونه کمبودی گزارش نشده است.m4 m6 m1 m2 m3 m5

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. امید گفت:

    خسته نباشید جناب آقای حاج طاهری وهمکاران محترم

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president