آوای جنوب

دیدار صمیمانه ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد با جانبازان اعصاب و روان+تصاویر

سردار بوعلی ارشد نظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با جانبازان اعصاب و روان واقع در بیمارستان سلمان یاسوج دیدار کرد

۱۳۹۳۱۲۱۰۰۰۰۴۷۴_PhotoLارشد نظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با جانبازان اعصاب و روان واقع در بیمارستان سلمان یاسوج دیدار کرد.

آوای جنوب ؛

ظهر امروز سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌‌صدر نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح، فتح‌محمد حسینیان قائم‌مقام سپاه فتح و تنی چند از فرماندهان این سپاه با حضور در بیمارستان اعصاب و روان سلمان یاسوج از نزدیک با جانبازان بستری در این مرکز درمانی دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار صمیمی که دو ساعت به طول انجامید سردار بوعلی فرمانده سپاه فتح از نزدیک در جریان چگونگی و نحوه اداره این بیمارستان قرار گرفت.

در این دیدار دوستانه و صمیمانه هر یک از جانبازان با بیان مشکلات خود از آمادگی دوباره برای مبارزه با هرگونه زورگویی و مقابله با استکبار و گروهک‌های تروریستی سخن به میان آوردند.

سردار بوعلی در این دیدار با بیان این که نباید دیدار با جانبازان و در کل جامعه ایثارگری را به زمان خاصی در طول سال و یا مناسبتی خلاصه کرد، افزود: بر مسئولان لازم است که همواره خود را مدیون جامعه ایثارگری بدانند و ما در سپاه فتح خادمی کوچک برای این بزرگان و ایثارگرانی هستیم که در راه اسلام و قرآن و ایران و ولایت از سلامتی و جان خود مایه گذاشتند.

در پایان این مراسم هدایایی به رسم یادبود از سوی فرماندهی سپاه فتح به هر یک از جانبازان اهدا شد.

 

 

 

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president