آوای جنوب

دیدار دانشجویان بسیجی با دو جانباز گچسارانی + تصاویر

دانشجویان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران به مناسبت روز جانباز با دو جانباز ۵۰ درصد و قطع عضو این شهرستان دیدار کردند.

آوای جنوب؛

صبح امروز جمعی از دانشجویان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) و روز جانباز با دو جانباز گچسارانی دیدار کردند.

عبدالله نادری لردجانی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران در حاشیه این دیدار که با جانباز ۵۰ درصد محمد حبیبی و جانباز قطع عضو ابوالحسن غلامی صورت گرفت، اظهارکرد: هدف از این دیدارها، آشنایی با سیره دینی و تربیتی دفاع مقدس با استفاده از شنیدن خاطرات این جانبازان و یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی است.

وی با بیان اینکه از جمله راهکارهای مهم در جهت آشنایی و الگوپذیری از اخلاق و سیره شهدای دفاع مقدس نیز همین دیدار با جانبازان است، افزود: دیدار با خانواده شهدا و جانبازان نیز علاوه‌بر ایجاد روحیه مضاعف برای ما نیز عامل مهمی در راستای دنباله‌روی از ارزش‌ها و اخلاق‌مداری شهداست.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران با اشاره به اینکه خاطرات دفاع مقدس برای ما همیشه ماندگار است، تصریح کرد: فضای معنوی ایجاد شده در این دیدارها ما را به ادامه مسیر و راهمان استوارتر می‌کند.

نادری لردجانی در ادامه سخنان خود با اشاره به عضویت اقشار مختلف جامعه در حوزه بسیج، با بیان اینکه جامعه دانشجویی تاثیر بسزایی در این حوزه دارد، اذعان کرد: با توجه به اینکه امروز دشمن فکر نسل جوان را مورد هدف قرار داده لذا تلاش قشر دانشگاهی در راستای مقابله با جنگ نرم دشمن از طریق تبیین و بررسی توطئه‌های دشمن نیز امری ضروری است.

وی ضمن قدردانی و تجلیل از دو جانباز گچسارانی با بیان اینکه ما هیچ‌گاه فداکاری شما را از یاد نمی‌بریم و همیشه مدیون این از خودگذشتگی‌ها هستیم، گفت: امیدواریم خداوند به همه ما به ویژه نسل جوان و دانشجو توفیق دهد که همواره بتوانیم در پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های امام و شهدا، ادامه دهنده راه‌ شما و شهدا باشیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران ادامه داد: با توجه به لزوم و اهمیت انتقال ارزش‌ها و اهداف دوران هشت سال جنگ تحمیلی به نسل جوان نیز اکنون بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران در نظر دارد که در فرصت‌ها و مناسبت‌های خوب به روش مختلف در این راستا گام بردارد.

نادری لردجانی با بیان اینکه تکریم و تجلیل از جانبازان و شهدای دفاع مقدس از جمله برنامه‌های بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران است، خاطرنشان کرد: آسایش و آرامش امروز ما با هر سلیقه و گرایش سیاسی نیز مرهون فداکاری همین شهدا و جانبازان است.

وی از استمرار برنامه‌های دفاع مقدسی و دیدار با یادگاران آن دوران توسط بسیج دانشجویی در آینده نزدیک خبر داد و افزود: بسیج دانشجویی این واحد دانشگاهی آماده حرکت در مسیر شهدا و برگزاری مراسمات خاصه این دوران که موجب اتصال نسل جوان و قشر دانشجو به روزگار معنوی دوران دفاع مقدس می‌شود، است.

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. دلواپس گفت:

    کاش همانطورکه برای شهدای گمنام قبریادبود بوجود آوردند برای جانبازان گمنام هم مجلسی لپا کنند

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president