آوای جنوب

دکتر کریمی : غیرت ما آینده فرزندان ما است/ اصلاح طلب و اصولگرا تاجگردون را از خود می دانند

حضور چهره هایی همچون حسین کریمیان ، خسرو طاهری ، افراسیاب پرویزی ،حاج اردشیر کاویانی، آقایی شهردار سالهای دور گچساران و مهندس باقری شهردار اسبق گچساران و حضور دکتر محمود کریمی وجمعی از خانواده های شهدای قشقایی نمایان بود

DSC_0154به گزارش آوای جنوب نشست برخی از طوایف قشقایی های گچساران شب گذشته در تالار فرهنگیان شهرستان گچساران بادعوت از نماینده مردم شهرستان گچساران و باشت برگزار شد .

آوای جنوب؛

به گزارش سمیرا نصاری خبرنگار آوای جنوب از گچساران در این دیدار حضور چهره هایی همچون حسین کریمیان ، خسرو طاهری ، افراسیاب پرویزی ،حاج اردشیر کاویانی، آقایی شهردار سالهای دور گچساران و مهندس باقری شهردار اسبق گچساران و حضور دکتر محمود کریمی وجمعی از خانواده های شهدای قشقایی نمایان بود .
حسین کریمان از پاسداران سابق انقلاب اسلامی که مجری گری مراسم را به عهده داشت از خسرو طاهری به عنوان اولین سخنران قشقایی ها دعوت به عمل آورد .
خسرو طاهری که همیشه کارهایش با بقیه متفاوت تر است از طریق تلفن همراهش موسیقی ترکی را پخش کرد و پس از آن که سالن را سکوتی کامل فرا گرفت شروع به سخنرانی کرد .
خسرو طاهری گفت : من به نماینده خودمان نه دکتر می گویم نه مهندس من او را غلام می نامم زیرا فرزند شهرمان و پسری زحمت کش وجانبازی از دوران هشت سال دفاع مقدس است من تا این زمان حق تبلیغات را نداشتم ولی بر خود احساس مسولیت کردم که امروز صحبت کنم .
امروز دست یکایک بزرگانی چون آقای آقایی از طایفه وندا و مهندس باقری دو شهردار سابق گچساران و خانواده های شهدا وحاج اردشیر کاویانی را بوسه میزنم اینان بزرگانی از ایل قشقایی هستند که قبل از انقلاب مرگ بر شاه می گفتند در حالی که خیلی ها بعد از انقلاب مرگ بر شاه گفتند .
طاهری ادامه داد در گچساران اقوام بزرگی همچون خانواده های قشقایی ،لر ،بختیاری همه همه در گچساران زندگی می کنیم و امروز قبول دارم ساله پیش من خسرو طاهری به قوم گرایی دامن زده ام و امروز پشیمان هستم وهزینه آن را نیز دادم .
خسرو طاهری با بیان این که در سه دوره ی قبل دو دوره برای سردار خورشیدی ویک دوره هم برای فولادی زحمت کشیده ام گفت : این در حالی بود که غلام تاج گردون بارها به من کمک کرده بود ومن تمام آنها را زیر پا گذاشته بودم .
طاهری افزود :بعد از پیروزی نماینده فعلی خدمت ایشان رسیدیم ودر جمعی که ما حضور داشتیم تاج گردون با روی باز پذیرای ما بود و گفت آغوش من و دست من برای اندیشه و تفکر شما قشقاییها باز است .
طاهری در ادامه با بیان خاطره ای از بهمن بیگی که می گوید من دستان کسانی را بوسیدم که برای بچه های عشایر مدرسه وامکانات گرفته ام گفت : بهمن بیگی هم دست بوسیدن وهم سر خم کردن که ما شاهد دکتر ،وکیل ومدیر کل در کشورمان باشیم بهمن بیگی خودش را کوچک کرد تا عشایر را بزرگ کرد .
طاهری اظهار داشت که حاج غلام نه نیاز مادی و نه شخصیتی دارد ما دست دادیم و حرکت کردیم و آقایان قشقایی دست ایشان را گرفتیم وبرای عمران و آبادی شهرمان و برای پیش برد اهدافمان نه دست بوسیدیم ونه سر خم کردیم .
طاهری بیان کرد: قشقایی یک تراول بیست هزار رای همراهشان هست و حداقل هشتاد تا نود درصد تلاش کردیم و خواهیم تلاش کرد برای توسعه و آبادانی شهرمان .
خسرو طاهری در ادامه بیان کرد: متاسفانه در برخی از سایت ها می خوانم و می شنوم بتن ریزی رسمی شده در شهرستان ما به آنهایی را که می خواهند دهان مارا بتن کنند دست آنها را می بوسیم و به آنها می گویم ما آن زمان جان خود را می دادیم و می گویم هیچ کس در بتن ریزی به پای آقای حاج اردشیر کاویانی نمی رسد و آن کسی که بخواهد بتن بریزد حاج اردشیر کاویانی می باشد .

DSC_0179

دکتر کریمی : غیرت ما آینده فرزندان ما است/ اصلاح طلب و اصولگرا تاجگردون را از خود می دانند

دکتر محمود کریمی در ادامه سخنان طاهری افزود :ما به اصلح رای می دهیم ایل ما افتخار ماست اما فردا روی این موضوع دست نگذارند غیرت ندارند غیرت ما آینده ی فرزندان ما می باشد ما طبیب دردمان را پیدا کرده ایم و هیچ وقت آن را عوض نخواهیم کرد .
کریمی بیان کرد :ما بر اساس موج نیامده ایم از هشت و نه ماه پیش سران ما بزرگان ما دستور دادند که فکر کنید وبرای شهرمان و ایلمان به یک نتیجه برسید .
دکتر کریمی در ادامه گفت : تاجگردون از افتخارات جنوب هستند واز ده نماینده برتر مجلس می باشند ومجموعه بزرگان ونخبگان کسی بهتر از تاج گردون را پیدا نکرده اند .
کریمی بیان کرد : آقای تاج گردون طوری کار کرده اند که اصلاح طلب و اصولگرا او را از خودشان می دانند .

DSC_0186
در ادامه سخنرانی دکتر کریمی شهردار سالهای قبل از انقلاب گچساران آقای آقایی ضمن خوش آمد گویی به حضار بیان کرد که من قصد سخنرانی ندارم و همانطور که من این جمع را می بینم باعث افتخار ما می باشد گفت : ما در درجه اول ایرانی هستیم وهمه در این مملکت زندگی می کنیم قطعا کسانی که در منصب قرار می گیرند بتواند برای این جمع و این مملکت کاری بکنند من با کمترین امکاناتی که در آن زمان داشته ام توانستم کاری انجام بدهم امیدوارم هر کسی در هر جایگاهی که قرار بگیرد صادقانه در خدمت مردم باشد شهر ما مشکلات زیادی دارد شهر ما شهری است که مستحق چنین شرایطی نمی باشد این شهر حقش بیشتر از اینها می باشد .

IMG_7304
شهردار اسبق گچساران در پایان افزود : امیدوارم با هم فکری و هم یاری مردم وبخصوص جناب دکتر بتوانیم این شهرستان را آباد کنیم .
ودر ادامه سخنرانی : افراسیاب پرویزی بیان کرد که امشب شب خدا حافظی از قوم گرایی را اعلام می کنم و امید وارم که همه عزیزان در شئونات زندگی موفق و موید باشند واز برادر عزیزمان نماینده خستگی ناپذیر تلاشگر ومتحد ومتخصص وشجاع وبسیجی کمال تشکر را داریم.

DSC_0191 DSC_0210 DSC_0209 DSC_0203 DSC_0206 DSC_0184 DSC_0135 DSC_0130 DSC_0198
لازم به ذکر است در این برنامه اشخاص دیگری همچون مهندس ایوبی و بایرامی و عزیزی و پناهپوری به ایراد سخن پرداختند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. لر گفت:

    دکتر کریمی هم بخاطر منافع شخصی خودش برادرانشو فروخت

  2. آخر پاییز گفت:

    چند ماه دیگه براتون همه چیز مشخص میشه .فیعلا بخندید.
    کریمی میخواد جای قایدی مدیر کل وباقری هم مدیر کل راه شهر سازی استان را فیعلا قول گرفته .پس خواهید دید .فقط صبر کنید

  3. ترک گفت:

    چون دکتر کریمی که دلش برای نماینده شدن لک می زد و ترک ها قبولش نداشتند مجبور شد پناهگاهی برای کسب حیثیت پیدا کند.

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president